کاظم جلالی: مجبور شدم نامزد شوم

کاظم جلالی پس از ثبت‌نام برای انتخابات دهمین دوره مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قبل از پایان دوره مجلس فعلی تصور می‌کردم که دیگر برای انتخابات ثبت‌نام نخواهم کرد، گفت: در دوره قبل نیز چند ماه پیش از آغاز ثبت‌نام انتخابات اعلام کرده بودم که نمی‌آیم ولی آمدم اما این بار …

کاظم جلالی پس از ثبت‌نام برای انتخابات دهمین دوره مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قبل از پایان دوره مجلس فعلی تصور می‌کردم که دیگر برای انتخابات ثبت‌نام نخواهم کرد، گفت: در دوره قبل نیز چند ماه پیش از آغاز ثبت‌نام انتخابات اعلام کرده بودم که نمی‌آیم ولی آمدم اما این بار به نظرم رسید که در دقایق پایانی اعلام کنم که کاندیدا نمی‌شوم اما با اصرار فراوانی که پیش از انتشار بیانیه‌ام مبنی بر عدم حضور در انتخابات وجود داشت، فشاری که از سوی شخصیت‌های ملی و برخی وزرا و معاونین رییس‌جمهور بود و همچنین تاکید آقای لاریجانی، تصمیم گرفتم که در انتخابات شرکت کنم.

وی به جلسه امروز خود با علی لاریجانی اشاره کرد و گفت: پیش از ثبت‌نام حدود یک ساعت و نیم جلسه‌ای را با آقای لاریجانی برگزار کردم و در آن دلایل خودم را برای عدم حضور مطرح کردم اما ایشان تاکید داشتند که برای انتخابات از تهران ثبت‌نام کنم که نهایتا مجبور به ثبت‌نام شدم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دلایلش برای نیامدن در این جلسه مرتفع نشد، اظهار کرد: دلایل ملی، منطقه‌ای و شخصی برای عدم حضور در انتخابات داشتم اما بر اساس نظر بزرگان در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردم و امیدوارم انتخابات مجلس دهم پرشور برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه فراکسیون رهروان ولایت محوریت روحانیت را برای انتخابات مجلس کاملا قبول دارد، گفت: برخی از جریانات اصولگرایی تابلوی روحانیت را مورد استفاده قرار می‌دهند و در نهایت نظرات و آرای خود را مطرح می‌کنند که ما چنین چیزی را قبول نداریم اما فراکسیون رهروان ولایت محوریت روحانیت را در انتخابات پذیرفته است. اینکه در انتخابات چطور وارد شویم را در حال حاضر با دوستان‌مان در فراکسیون مورد بررسی قرار داده‌ایم و حضور فعالی در انتخابات خواهیم داشت.

جلالی در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا علی لاریجانی نماینده‌ای را به ائتلاف اصولگرایان فرستاده است یا خیر؟ گفت: آقای لاریجانی نماینده‌ای برای ائتلاف اصولگرایان نفرستاده‌اند و همان‌طور که بنده به صورت مستقل از تهران کاندیدا شدم ایشان نیز به طور مستقل از قم کاندیدای انتخابات می‌شوند.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا