خبر خوش نوبخت برای متقاضیان استخدام

محمدباقر نوبخت در مراسم بهره برداری مرکز درمان بستر ۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) ایوانکی گرمسار با اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت های نظام اداری و استخدامی، امسال هفت هزار نفر در این حوزه استخدام شدند. وی با بیان این که طرح های بهداشت و درمان علاوه بر افتتاح ساختمان نیاز به …

محمدباقر نوبخت در مراسم بهره برداری مرکز درمان بستر ۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) ایوانکی گرمسار با اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت های نظام اداری و استخدامی، امسال هفت هزار نفر در این حوزه استخدام شدند.

وی با بیان این که طرح های بهداشت و درمان علاوه بر افتتاح ساختمان نیاز به تجهیزات و نیروی درمانی دارد، اظهار داشت: دولت اکنون فهرستی از وزیر بهداشت در مورد این واحدهای افتتاح شده که در حال خاک خوردن است، دریافت کرده است.

معاون رئيس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خاطرنشان کرد : افتتاح طرح های بهداشتی بدون در نظر گرفتن تجهیزات و نیرو با سیاست این دولت مغایر است.

نوبخت ارایه خدمات درمانی را اولویت سیاست درمانی دولت اعلام کرد و گفت : دولت یازدهم فهرستی ازمشکلات مردم در این حوزه اولویت بندی و در راس فعالیت های خود قرار داده است.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد : برای طرح تحول سلامت در کشور در سال ۹۵ در لایحه بودجه ردیف خاصی در نظر گرفته است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا