رهبر معظم انقلاب پرچمدار وحدت ملی هستند

به گزارش پارس به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر جمعه در جمع مردم خواف واقع در جنوب خراسان رضوی افزود: لذا نباید تنها تکرارکننده سخنان معظم له باشیم بلکه باید به فرامین ایشان عمل کنیم. وی گفت: برای مقابله با هجمه های سیاسی و اقتصادی چاره ای جز تقویت بنیان اقتصادی کشور و وحدت …

به گزارش پارس به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر جمعه در جمع مردم خواف واقع در جنوب خراسان رضوی افزود: لذا نباید تنها تکرارکننده سخنان معظم له باشیم بلکه باید به فرامین ایشان عمل کنیم.

وی گفت: برای مقابله با هجمه های سیاسی و اقتصادی چاره ای جز تقویت بنیان اقتصادی کشور و وحدت ملی نداریم و همزبانی دولت و ملت تنها در سایه وحدت بین اقشار مختلف جامعه محقق می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر ضرورت وحدت تاکید و بیان کرد: پس از ۱۲ سال که ایران متهم به استفاده غیرصلح آمیز از انرژی هسته ای و در شرایط سخت تحریم بود، توانستیم تحریمها را بشکنیم.

وی افزود: هرچند با مقاومت ایران این تحریمها در سالهای اخیر کم اثر شده اما در شرایط فعلی کشورمان فقط توان فروش یک میلیون بشکه نفت در روز را دارد.

نوبخت ادامه داد: با توطئه استکبار قیمت هر بشکه نفت به کمتر از ۳۰ دلار رسیده و کشورمان با یک پنجم درآمد واقعی حاصل از فروش نفت اداره می شود.

وی با تاکید بر ترویج وحدت ملی توسط افراد صاحب تریبون در سطح کشور گفت: ترویج وحدت ملی و دینی تنها راه برون رفت از هجمه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمنان است.

سخنگوی دولت افزود: باید دو موضوع وحدت ملی و دینی در تمامی عرصه های مختلف مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که عده ای در تلاش برای نشان دادن چهره ای غیرواقعی و خشن از اسلام هستند وحدت دینی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای امت اسلامی است.

نوبخت گفت: عده ای برای تخریب چهره اسلام در برابر دیدگان بهت زده جوامع بشری سر انسان را می برند، در مجالس مذهبی حضور پیدا می کنند و کمربند انتحاری به خود بسته و قوانین حقوق بشری را زیر پا می گذارند.

وی افزود: عملیات انتحاری تروریستها تنها در پاریس اتفاق نیافتاده بلکه محافل دینی مسلمانان نیز آماج حملات تروریستها بوده اند که حتی به همکیشان خود رحم نکردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادامه داد: در شرایط فعلی وظیفه دینی و ملی مسلمانان جهان معرفی چهره واقعی و مهربان از اسلام به جهانیان است تا توطئه دشمن در این زمینه خنثی شود.

وی گفت: اختلافات بین مسلمانان جزئی است، همانطور که در یک خانواده فرزندان با یکدیگر اختلاف نظر دارند، لیکن نباید اختلاف نظرها و سلائق و رفتارهایمان بگونه ای باشد که به تفرقه افکنی دامن زند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با هدف بازدید از چند پروژه شهری مشهد و نیز معدن سنگان واقع در شهرستان خواف دیشب وارد خراسان رضوی شد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا