گوشی چینی ۳۰۰ دلاری با پردانده ۱۰ هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی

به گزارش موبنا، این محصول مانند TotaPhone نمایشگر مبتنی بر فناوری E-ink را در بخش پشتی بدنه خود جا داده است و به همین خاطر شامل دو نمایشگر مجزا و بزرگ می‌شود. شرکت چینی UMi هم‌اکنون نخستین آگهی تبلیغاتی در مورد گوشی Zero 2 را منتشر کرد و نشان داد این دستگاه در دو مدل …

به گزارش موبنا، این محصول مانند TotaPhone نمایشگر مبتنی بر فناوری E-ink را در بخش پشتی بدنه خود جا داده است و به همین خاطر شامل دو نمایشگر مجزا و بزرگ می‌شود.

شرکت چینی UMi هم‌اکنون نخستین آگهی تبلیغاتی در مورد گوشی Zero 2 را منتشر کرد و نشان داد این دستگاه در دو مدل مجزا ساخته می‌شود که یکی از مدل‌ها به جای نمایشگر ثانوی، قاب پوشیده شده از چرم را در خود جا داده است.

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، این دستگاه تراشه مرکزی Helio X20 ساخت شرکت MediaTek را شامل می‌شود و قرار است از فصل دوم ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی شود.

برای این گوشی هوشمند ۱۰ هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد. تراکم تصویر در این نمایشگر ۵۶۵ پیکسل در هر اینچ مربع است و شرکت سامسونگ نمایشگر مذکور را تولید کرده است.

گوشی چینی Zero 2 رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد و در بخش پشتی خود برای دوربین دیجیتالی لنز دوگانه را در خود جا داده است. این گوشی هوشمند با همه امکانات مذکور با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا