مرکز تولید رایانه‌های شخصی فوجیتسو جدا شد

به گزارش موبنا، با اجرای تصمیم مذکور مرکز تولید رایانه‌های شخصی فوجیتسو از این پس با نام Fujitsu Client Computing شناخته می‌شود و واحد تولید دستگاه‌های موبایلی این شرکت ژاپنی هم با نام Fujitsu Connected Technologies به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. شرکت فوجیتسو در بیانیه رسمی خود علت این جداسازی را به صورت زیر توضیح …

به گزارش موبنا، با اجرای تصمیم مذکور مرکز تولید رایانه‌های شخصی فوجیتسو از این پس با نام Fujitsu Client Computing شناخته می‌شود و واحد تولید دستگاه‌های موبایلی این شرکت ژاپنی هم با نام Fujitsu Connected Technologies به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

شرکت فوجیتسو در بیانیه رسمی خود علت این جداسازی را به صورت زیر توضیح داد: «با توجه به شرایط حاکم بر بازار جهانی به‌خصوص در زمینه گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی، افزایش درآمد و کسب موفقیت بیشتر در این بازار رقابتی بسیار دشوار است و باید توجه داشت که فعالان این عرصه روز به‌روز بر گستره فعالیت‌های خود می‌افزایند و به صورت رقابتی‌تر حاضر می‌شوند».

در ادامه این بیانیه گفته شد: «شرکت فوجیتسو با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی این دو مرکز را از هسته اصلی فعالیت‌های خود جدا کرده است تا بتواند مدیریت بهتری بر آنها داشته باشید. سیستم مدیریت دو شرکت جدا شده از این پس می‌تواند به صورت مستقل تصمیم‌گیری کند و فارق از فشارهای موجود در شرکت فوجیتسو، در قالب شرکت مجزا به تولید رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایلی بپردازد. با این اقدام دو شرکت مذکور می‌توانند به صورت گسترده‌تر به تحقیقات خود در عرضه رایانه و تلفن همراه ادامه دهند و فرآیند طراحی، توسع، تولید، فروش، برنامه‌ریزی و خدمات پس از فروش را بهتر دنبال کنند».

به طور کلی باید توجه داشت مرکز تولید رایانه‌های شخصی فوجیتسو طی چند سال اخیر چندان خوب عمل نکرده است و جداسازی آن می‌تواند موجبات فعالیت گسترده‌تر در آینده را فراهم آورد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا