افزودن افزونه Adblock به دستگاه‌های موبایلی ایسوس

به گزارش موبنا، شرکت ایسوس روی دستگاه موبایلی خود مرورگر اینترنتی ویژه با نام Browser عرضه می‌کند و با این همکاری جدید تصمیم گرفته است به صورت پیش‌فرض این مرورگر اینترنتی را به افزونه Adblock مجهز کند. «تیل فایدا» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Adblock Plus در این خصوص گفت: «ما بسیار خوشحالیم که با شرکت …

به گزارش موبنا، شرکت ایسوس روی دستگاه موبایلی خود مرورگر اینترنتی ویژه با نام Browser عرضه می‌کند و با این همکاری جدید تصمیم گرفته است به صورت پیش‌فرض این مرورگر اینترنتی را به افزونه Adblock مجهز کند.

«تیل فایدا» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Adblock Plus در این خصوص گفت: «ما بسیار خوشحالیم که با شرکت ایسوس وارد همکاری شده‌ایم. این نخستین شرکت سخت‌افزاری بزرگ محسوب می‌شود که افزونه ضد انتشار آگهی‌افزار را به صورت پیش‌فرض به دستگاه‌های موبایلی خود اضافه کرده است».

او اظهار داشت که این اقدام یک گام جدید در عرصه انتشار آگهی محسوب می‌شود و می‌تواند نتایج گسترده‌ای در صنعت جهانی فناوری برجا بگذارد.

لازم به ذکر است که مرورگر اینترنتی Browser ایسوس هم‌اکنون بیش از ۱۵ میلیون کاربر جهانی دارد که البته در مقابل آن، مرورگرهای اینترنتی بزرگ صدها میلیون کاربر را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا