بالاخره Galaxy A9 سامسونگ رسما معرفی شد

به گزارش موبنا، در حالی که تنها چند روز به پایان سال ۲۰۱۵ میلادی باقی مانده است، این اقدام سامسونگ عجیب به نظر می‌رسد و باعث شگفتی کاربران جهانی شده است. به هر حال، گوشی هوشمند Galaxy A9 آخرین دستگاه در سری A محصولات سامسونگ محسوب می‌شود و می‌توان آن را متعلق به گوشی‌های میان‌رده …

به گزارش موبنا، در حالی که تنها چند روز به پایان سال ۲۰۱۵ میلادی باقی مانده است، این اقدام سامسونگ عجیب به نظر می‌رسد و باعث شگفتی کاربران جهانی شده است.

به هر حال، گوشی هوشمند Galaxy A9 آخرین دستگاه در سری A محصولات سامسونگ محسوب می‌شود و می‌توان آن را متعلق به گوشی‌های میان‌رده دانست.

بدنه این گوشی هوشمند با شیشه و فلز ساخته شده است و به همین خاطر شکل ظاهری زیبایی دارد. این گوشی کره‌ای نمایشگر لمسی ۶ اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت FullHD را شامل می‌شود و ضخامت قاب آن بسیار کم است. از لبه گوشی تا ابتدای نمایشگر دستگاه ۲.۷ میلیمتر محاسبه شده است.

همان طور که از قبل هم گفته شده بود، این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 652 دارد و همراه با رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD عرضه می‌شود.

سامسونگ برای این دستگاه دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته است و البته از دیگر امکانات آن می‌توان به حسگر تشخیص اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی از سیستم پرداخت موبایلی Samsung Pay هم اشاره کرد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا