تبدیل بی‌ام‌و آی ۸ به بشقاب‌پرنده‌ای چرخ‌دار

این بی‌ام‌و آی ۸ که با لایه‌ای نازک از کروم مات پوشیده شده، نسخه سایبری (CYBER EDITION) نام دارد. سازندگان آن می‌خواستند تأثیر یک فضاپیما را روی این اتومبیل ایجاد کنند و ظاهراً موفق شده‌اند؛ زیرا گویی این بی‌ام‌و آی ۸ از آینده آمده است. این اتومبیل از بسته تکاملی مختص بدنه بهره می‌برد که …

این بی‌ام‌و آی ۸ که با لایه‌ای نازک از کروم مات پوشیده شده، نسخه سایبری (CYBER EDITION) نام دارد. سازندگان آن می‌خواستند تأثیر یک فضاپیما را روی این اتومبیل ایجاد کنند و ظاهراً موفق شده‌اند؛ زیرا گویی این بی‌ام‌و آی ۸ از آینده آمده است. این اتومبیل از بسته تکاملی مختص بدنه بهره می‌برد که دارای سپری با طراحی جدید در جلو و گلگیرهای خاص در جلو و عقب است.
همچنین این اتومبیل اسپرت هیبریدی پلاگین یک باله جدید در عقب دارد و از چرخ‌های مقعر ۲۱ اینچی BBS با تایرهای Pirelli P Zero بهره می‌برد. این پوشش خاص نشان‌دهنده تغییری اساسی است و باعث می‌شود این آی ۸ شبیه یک ماشین زمان به نظر برسد.

آی ۸ استاندارد نیز ظاهری آینده‌نگرانه دارد؛ اما این مدل تغییریافته باعث شده این اتومبیل خاص‌تر به نظر برسد. این که مدل استاندارد بهتر است یا این مدل، به شما بستگی دارد. هیچ تغییری در بخش‌های مکانیکی اتومبیل صورت نگرفته است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا