کشورهای اسلامی از ائتلاف قلابی اعلام برائت کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه سعودی‌ها اتحاد مصنوعی ضد تروریسم تشکیل داده‌اند، گفت: سران کشورهای اسلامی از اتحاد قلابی ضد تروریسم آل سعود اعلام برائت کنند. به گزارش ایلنا، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اتحاد ضد تروریسم دست‌ساز سعودی، خطاب به سران کشورهایی که نامشان …

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه سعودی‌ها اتحاد مصنوعی ضد تروریسم تشکیل داده‌اند، گفت: سران کشورهای اسلامی از اتحاد قلابی ضد تروریسم آل سعود اعلام برائت کنند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اتحاد ضد تروریسم دست‌ساز سعودی، خطاب به سران کشورهایی که نامشان در فهرست آمده است گفت: هرچه زودتر از اتحاد دروغین ضد تروریسم آل سعود برائت جویید.

وی در واکنش به رسوایی جدید آل سعود در ایجاد اتحاد کاذب و دست ساز ضد تروریسم، افزود: اقدام خودسرانه آل سعود جز رسوایی نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت. سعودی‌ها بی جهت دست و پا می‌زنند و اتحاد مصنوعی ضد تروریسم تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حکام سعودی به واسطه عملکردشان به زودی به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه خواهند شد. آنها بایستی پاسخ خونریزی‌های داعش در سوریه و عراق و نیز کشتار بی حساب بی گناهان، زنان و کودکان را در مدرسه‌ها، بیمارستان‌ها و خانه‌های مسکونی مردم یمن بدهند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه “در بین حاکمان کشورهای اسلامی به جز حاکمان کودتاچی عربستان سعودی کسی پیرو مکتب انحرافی وهابیت نیست”، گفت: کشورهایی که در بودن نامشان در اتحاد کاذب ضد تروریسم دست‌ساز سعودی سکوت کنند، ضمن اینکه همراهی با ظلم و ظالم را پذیرفته‌اند، پیوست پرونده سعودی‌های جنایتکار خواهند شد و مورد سؤال ملت‌هایشان قرار می‌گیرند.

وی خطاب به سران این کشورها تأکید کرد: بهتر است هرچه زودتر برائت خود از این اتحاد قلابی ضد تروریسم را به اطلاع مردم جهان و مردم کشورشان برسانند، تا این دروغ سعودی‌ها افشا شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ائتلاف نظامی ساخته و پرداخته سعودی‌ها علیه تروریسم را اقدامی برای حمایت از تروریست‌ها و تکفیری‌های داعش دانست و گفت: کشورهای اسلامی حساب خودشان از این جنایات سیاه تاریخ که یادآور جنایات فاشیست‌ها در اروپاست را جدا نمایند.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان خاطر نشان کرد: ناگفته نماند که پرونده کشتار حجاج در منای مکه در مراسم حج ابراهیمی هنوز باز است.

منبع: تابناک
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا