رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش ذاکرنیوز، سردار رحمت الله صادقی، عصر شنبه، در ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان، با بیان این که تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب نکته مهمی است که برای امسال باید موردتوجه باشد، گفت: ضرورت صیانت از اندیشه‌های ناب امام(ره) و رهبر معظم انقلاب باید در همه کمیته‌ها موردتوجه باشد. وی از …

به گزارش ذاکرنیوز، سردار رحمت الله صادقی، عصر شنبه، در ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان، با بیان این که تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب نکته مهمی است که برای امسال باید موردتوجه باشد، گفت: ضرورت صیانت از اندیشه‌های ناب امام(ره) و رهبر معظم انقلاب باید در همه کمیته‌ها موردتوجه باشد.

وی از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر در گلستان خبرداد و گفت: در ۱۵ ناحیه، ۹۵ حوزه و هزار و ۵۵۳ پایگاه مقاومت بسیج در استان گلستان ستاد دهه فجر راه اندازی شده است.

صادقی اظهار کرد: کمیته‌های دهه فجر باید در همه زمینه‌ها به جلو بروند و آرمان‌خواهی و آراء و اندیشه‌های امام( ره) تکلیف ما است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: ایجاد نشاط و امید در جامعه ضروری و تأکید بر شعائر اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، نه شرقی و نه غربی، استکبارستیزی و آمریکا را محور استکبار دانستن در دستور کار است.

به گفته وی، تبیین و ترویج آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، باید انجام‌شده و اگر ابعاد برنامه‌های برنامه‌های دهه فجر را روی این موضوعات بگنجانیم می‌توانیم آن را نهادینه کنیم.
منبع : مهر
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا