دشمن درصدد تحریف خط امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت ۹ دی در استان سمنان اظهار داشت: چندی است که وعده‌های آزادی سران فتنه را می‌شنویم؛ اما این وعده‌ها حقیقت ندارند؛ چراکه سران فتنه موجب ایجاد بحران در کشور هستند و این را به ما ثابت کرده‌اند. وی خاطرنشان …

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت ۹ دی در استان سمنان اظهار داشت: چندی است که وعده‌های آزادی سران فتنه را می‌شنویم؛ اما این وعده‌ها حقیقت ندارند؛ چراکه سران فتنه موجب ایجاد بحران در کشور هستند و این را به ما ثابت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که مباحثی در مورد آزادسازی سران فتنه را از طریق برخی‌ها می‌شنویم، این است که آرای خود را از دست ندهند و این امر دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: وقتی رفع تحریم‌ها در مذاکرات با ارزان‌سازی نفت همراه شده، امید برخی که به مذاکرات بسیار خوش‌بین بودند، به ناامیدی مبدل شده است.

طائب افزود: اگر این مذاکرات از طرف ولایت‌فقیه مدیریت و هدایت نمی‌شد، تبدیل به شمشیری می‌شد که به گردن انقلاب زده می‌شد؛ اما مدیریت مقام معظم رهبری این شمشیر را به سمت گردن خود آمریکایی‌ها سوق داد.

وی اظهار کرد: مسئله اقتصادی مسئله‌ای نیست که با یک یا چند روز مذاکره حل شود و نیاز به زمان دارد؛ اقتصاد یک نوع علم است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: ما عبرت‌هایی در این مذاکرات داشتیم؛ چراکه به آمریکا امیدوار شدیم و امروز با کاهش قیمت نفت متوجه شدیم که نباید به کسی امیدوار باشیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه اگر مسلمانان بصیرت نداشته باشند به‌راحتی و بدون آنکه خود متوجه شوند به دین آسیب می‌رسانند، گفت: بی‌بصیرتی به معنای ذبح دین به دست دین‌داران است.

طائب اظهار داشت: آنچه امروز نیاز داریم، بصیرت است؛ خوشبختانه ملت ما ملتی متدین هستند و نسبت به اتفاقات اطراف خود دقت دارند.

وی افزود: وای به حال جامعه‌ای که منکر و معروف در آن جایگزین یکدیگر شوند؛ در کشور اسلامی ما حتی خانواده‌هایی که قید و بند مذهبی ندارند، باز به نوعی مذهبی هستند.

فتنه ۸۸ الزام بصیرت‌دهی را در ما زنده کرد

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در خصوص داعش خاطرنشان کرد: خط مقدم داعش بی‌بصیرتی است؛ یک داعشی معتقد است اگر خود کشته شود، به بهشت ورود پیدا می‌کند؛ این یعنی آن‌ها به بهشت، جهنم و خداوند معتقدند؛ اما بصیرت ندارند.

طائب تصریح کرد: عارضه بی‌بصیرتی ذبح دین به دست خود دین‌داران است؛ یعنی اگر مسلمانان بصیرت نداشته باشند، به‌راحتی و بدون آنکه خود متوجه شوند به دین آسیب می‌رسانند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار کرد: فتنه ۸۸ الزام بصیرت‌دهی را در ما زنده کرد؛ این فتنه در حقیقت همانند نوعی مانور بود تا بیشتر حواسمان را جمع کنیم؛ مقام معظم رهبری با هوشیاری خود این بحران و فتنه را زمانی که انقلاب در لبه تیغ قرار گرفته بود، هدایت کرد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: مدل فتنه ۸۸ قدیمی شد و امروز با فتنه‌ای جدید روبه‌رو شده‌ایم؛ فتنه‌ای که در آن دشمن درصدد جابه‌جایی افکار و تحریف شخصیت و خط امام است.

وی ادامه داد: طبق آیات قرآن هرگاه در مقابل هجوم دشمن آماده باشیم، هجوم اتفاق نمی‌افتد؛ هجوم دشمن در فضای غفلت انجام می‌شود.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا