موضع‌ گیری جدید ترامپ درباره مسلمانان

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با مجری شبکه تلویزیونی «اِی بی سی» کوشید اظهارات گذشته خود را درباره جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا توجیه کند. در ابتدای گفتگو، مجری شبکه پرسیدآیا کسی تلاش کرد شما را از گفتن اینکه باید …

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با مجری شبکه تلویزیونی «اِی بی سی» کوشید اظهارات گذشته خود را درباره جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا توجیه کند.

در ابتدای گفتگو، مجری شبکه پرسیدآیا کسی تلاش کرد شما را از گفتن اینکه باید موقتاً ورود مسلمانان به آمریکا را ممنوع کنیم، منصرف کند؟

دونالد ترامپ پاسخ داد: این مسئله جنبه موقت دارد و من نیز دوستان مسلمان بسیار زیادی دارم؛ آنها اشخاص فوق العاده ای هستند و برخی از آنها، نه همه آنها نیز چندان از آنچه من گفتم، خوشحال نیستند. با وجود این، بسیاری از آنها با من تماس گرفتند و گفتند می دانید دونالد، حق با تو است و ما با مشکل روبرو هستیم؛ مشکلی وجود دارد.

مجری پرسید: اما آیا برخورد تبعیض آمیز با مردم به علت دین آنها، اشتباه نیست و با روحیه آمریکایی مغایرت ندارد؟ (تشویق حضار)

ترامپ افزود من این را قبول دارم، اما برخی افراد که وارد کشور ما می شوند به دنبال آن هستند که لطمه فوق العاده زیادی وارد کنند. نگاه کنید در پاریس چه رخ داد؛ منظورم این است که این افراد (تروریست ها) از سوئد نیامده بودند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا