iOS اپل دوباره به‌روز شد

به گزارش موبنا، البته شرکت اپل اعلام کرد که در این به‌روزرسانی جدید نسخه نهایی پلتفرم را آماده نکرده است و در عوض، هم‌اکنون نسخه بتای عمومی از iOS جدید آماده شده است. این ویرایش از سیستم عامل موبایلی اپل با نام iOS 9.2.1 Public Beta 1 شناخته میشود و تمام کاربرانی که در طرح …

به گزارش موبنا، البته شرکت اپل اعلام کرد که در این به‌روزرسانی جدید نسخه نهایی پلتفرم را آماده نکرده است و در عوض، هم‌اکنون نسخه بتای عمومی از iOS جدید آماده شده است.

این ویرایش از سیستم عامل موبایلی اپل با نام iOS 9.2.1 Public Beta 1 شناخته میشود و تمام کاربرانی که در طرح آزمایش نرم‌افزارهای اپل شرکت‌ کرده‌اند، می‌توانند آن را بارگذاری کنند. اگر شما عضو این طرح باشید، از امروز می‌توانید اطلاعیه مربوط به این به‌روزرسانی را دریافت کنید.

هنوز به درستی مشخص نشده است که اپل در این فاصله زمانی کوتاه چه قابلیت‌های جدیدی به نسخه مذکور اضافه کرده است. زیرا افرادی که این ویرایش از سیستم عامل iOS را نصب کردند، هیچ تفاوت خاصی در آن نمی‌بینند.

به هر حال، با توجه به اینکه نسخه مذکور در سری x.x.1 طبقه‌بندی می‌شود، ممکن است کاربران هیچ قابلیت جدیدی در آن مشاهده نکنند و اپل فقط حفره‌های امنیتی را در آن برطرف کرده باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا