قیمت آپارتمان در تهران

به رسم هر ساله ماه‌های محرم و صفر بازار مسکن با کاهش حجم قرارداد روبه رو بود. اما واسطه‌های مسکن خوش‌بین هستند در روزهای پیش رو بر تعداد خریداران مسکن افزوده شود. قیمت مسکن در این ماه تغییر چندانی نداشته است و ثبات قیمت مسکن همچنان ادامه دارد. بررسی فایل‌های پیشنهادی آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر …

به رسم هر ساله ماه‌های محرم و صفر بازار مسکن با کاهش حجم قرارداد روبه رو بود. اما واسطه‌های مسکن خوش‌بین هستند در روزهای پیش رو بر تعداد خریداران مسکن افزوده شود. قیمت مسکن در این ماه تغییر چندانی نداشته است و ثبات قیمت مسکن همچنان ادامه دارد.

بررسی فایل‌های پیشنهادی آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر در تهران هم این موضوع را تایید می‌کند. به طور مثال آپارتمانی نوساز دو خوابه در محله پونک، سردار جنگل متری ۶ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین در محله آیت‌الله کاشانی آپارتمانی ۹۷ متری که عمر بنای آن ۲۰ سال است که متری ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای فروش سپرده شده است. همچنین در محله فاطمی، میدان گل‌ها آپارتمانی ۷۷ متری که عمر بنای آن ۲ سال است متری ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است که این قیمت بیش از قیمت میانگین منطقه است.

اما قیمت آپارتمان‌های فروخته شده در هفته گذشته در تهران نشان می‌دهد تمامی واحد‌های فروخته شده هماهنگ با نرخ میانگین منطقه بوده است. به طور مثال آپارتمانی ۹۷ متری در محله پونک جنوبی، نوساز متری ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شده است. در محله کارون جنوبی آپارتمانی ۷۴ متری که عمر بنای آن یک سال است متری ۳ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

قیمت آپارتمان در تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا