آیفون در سال ۲۰۱۶ محبوبیت خود را از دست می‌دهد

به گزارش موبنا، او بر اساس آخرین بررسی های خود پیش‌بینی کرد که در سال مالی ۲۰۱۶ شرکت اپل با کاهش ۵.۷ درصدی فروش آيفون در بازار جهانی مواجه می‌شود. این سال مالی از اکتبر ۲۰۱۶ آغاز می‌شود. اگر هابرتی درست پیش‌بینی کرده باشد، ۲۰۱۶ سال شکست آیفون است و نخستین گام برای خروج این …

به گزارش موبنا، او بر اساس آخرین بررسی های خود پیش‌بینی کرد که در سال مالی ۲۰۱۶ شرکت اپل با کاهش ۵.۷ درصدی فروش آيفون در بازار جهانی مواجه می‌شود. این سال مالی از اکتبر ۲۰۱۶ آغاز می‌شود.

اگر هابرتی درست پیش‌بینی کرده باشد، ۲۰۱۶ سال شکست آیفون است و نخستین گام برای خروج این محصول از بازار رقابتی برداشته می‌شود تا شرکت‌های نوظهور و تازه‌وارد با گوشی‌های ارازن و کاربردی جای اپل را بگیرند.

هابرتی در این زمینه گزارشی را با عنوان «پایان نزیک است» منتشر کرد و توضیح داد که بر خلاف محبوبیت زیادی که آيفون دارد، سال آینده با نخستین شکست خود مواجه می‌شود.

البته او گفت که این پیش‌بینی‌ها بر اساس کاهش درخواست بازار جهانی برای خرید آیفون صورت نمی‌گیرد. بلکه اپل تولید گوشی‌های خود را ۱۰ درصد پایین می‌آورد و همین مسئله باعث می‌شود اتفاق یاد شده صورت گیرد.

او گفت که قیمت بالای آيفون در بازارهای جهانی اپل را با مشکل مواجه کرده و باعث شده است تا این گوشی نتواند با همه محصولات موجود در بازار رقابت کند. در خانواده گوشی‌های هوشمند پرقدرت آیفون بالاترین قیمت را دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا