این ابزار موبایلی ماهیگیری را برای شما آسان می‌کند

به گزارش موبنا، این روزها انواع بازی‌های ویدیویی مخصوص دستگاه‌های موبایلی ارایه می‌شود که کاربران در آن می‌توانند ماهیگیری دیجیتالی را تجربه کنند. ولی ابزار جدید به گونه‌ای ساخته شده است که به شما کمک می‌کند در دنیای واقعی هم به راحتی ماهیگیری کنید. این ابزار کاربردی Deeper نام دارد و زمانی که شما در …

به گزارش موبنا، این روزها انواع بازی‌های ویدیویی مخصوص دستگاه‌های موبایلی ارایه می‌شود که کاربران در آن می‌توانند ماهیگیری دیجیتالی را تجربه کنند. ولی ابزار جدید به گونه‌ای ساخته شده است که به شما کمک می‌کند در دنیای واقعی هم به راحتی ماهیگیری کنید.

این ابزار کاربردی Deeper نام دارد و زمانی که شما در ساحل نشسته‌اید تا ماهیگیری کنید، قابلیت‌های اصلی خود را نمایان می‌کند. ابزار موبایلی می‌تواند تا شعال ۴۰ متری از موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید، محوطه پیرامون را مورد بررسی قرار دهد.

زمانی که Deeper فعال می‌شود، سیگنال‌هایی را به داخل آب می‌فرستد تا محل اختفای ماهی‌ها مشخص شود تا بتوانید به صورت دقیق برای ماهیگیری هدفگذاری کنید.

این ابزار موبایلی علاوه بر آنکه می‌تواند محل دقیق اختفای ماهی‌ها را اعلام کند، قادر است نوع ماهی‌ها را هم تا اندازه‌ای تشخیص دهد. نکته جالب این است که شما با این ابزار موبایلی می‌توانید هر نتیجه‌ای که به دست آوردید را به صورت مستقیم با دیگر کاربران جهانی به اشتراک بگذارید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا