سونی فقط دو مدل از گوشی Xperia Z6 را عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت سونی از هم‌اکنون خود را برای سال آینده آماده می‌کند و قرار است در اوایل سال آینده پرچمدار بعدی این شرکت ژاپنی عرضه شود. طی هفته‌های اخیر شایعات فراوان در مورد خانواده پرچمدار بعدی گوشی‌های هوشمند سونی منتشر شد و منابع آگاه در مجموع ۵ مدل از سری گوشی‌های Xperia Z6 …

به گزارش موبنا، شرکت سونی از هم‌اکنون خود را برای سال آینده آماده می‌کند و قرار است در اوایل سال آینده پرچمدار بعدی این شرکت ژاپنی عرضه شود.

طی هفته‌های اخیر شایعات فراوان در مورد خانواده پرچمدار بعدی گوشی‌های هوشمند سونی منتشر شد و منابع آگاه در مجموع ۵ مدل از سری گوشی‌های Xperia Z6 را معرفی کردند و گفته شد نمایشگر این دستگاه‌ها بین ۴.۰ تا ۶.۴ اینچ است.

به هر حال، یک منبع آگاه موثق که نخواست نامش فاش شود امروز خبر متفاوتی را منتشر کرد و توضیح داد که سونی در مجموع چهار مدل Xperia Z6 را برای بازار جهانی آماده می‌کند که البته قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی فقط دو مدل از آنها عرضه شود.

بر این اساس گفته شده است که مدل ۴ اینچی گوشی هوشمند Z6 Mini از چرخه تولید کنار گذاشته شده است و سونی در مجموع قصد دارد چهار مدل زیر را به تولید انبوه برساند: Xperia Z6، Z6 Compact، Z6 Plus و Z6 Ultra.

شایعات جدید همچنین اعلام کرد که دو مدل از این گوشی‌های هوشمند پیشرفته همراه با تراشه مرکزی Snapdragon 820 عرضه می‌شوند.

منابع آگاه گزارش دادند که از بین گوشی‌های مذکور یک مدل در ژوئن ۲۰۱۶ و مدل دیگر هم در اکتبر ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. در حالی که هنوز تاریخی برای عرضه دو مدل دیگر اعلام نشده است، گفته می‌شود که هر چهار گوشی جدید سونی بدنه فلزی دارند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا