دسپخت مشترک سعید آقاخانی و بهرام توکلی برای عید نوروز

بهرام توکلی و سعید آقاخانی سریال «بیمار استاندارد شده» را برای نوروز ۹۵ می نویسند. سیناپس این سریال در حال نگارش است و پیش بینی می شود نگارش فیلمنامه تا پایان دی ماه به اتمام برسد. داستان «بیمار استاندارد شده» درباره فردی است که با بازی کردن نقش بیماران روحی و روانی می خواهد دانشجویان …

بهرام توکلی و سعید آقاخانی سریال «بیمار استاندارد شده» را برای نوروز ۹۵ می نویسند. سیناپس این سریال در حال نگارش است و پیش بینی می شود نگارش فیلمنامه تا پایان دی ماه به اتمام برسد.
داستان «بیمار استاندارد شده» درباره فردی است که با بازی کردن نقش بیماران روحی و روانی می خواهد دانشجویان را بیازماید ولی با ماجراهایی مسیر او تغییر می کند.
سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» توسط بهرام توکلی و سعید آقاخانی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش در می آید.
۱۲۰ اپیزود «در قصه ها زندگی می کنند»
همچنین داود بیدل کارگردان ۲۰ اپیزود از مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» با اشاره به اتمام نگارش ۵۰ اپیزود از ۱۲۰ اپیزود این مجموعه گفت: تمایل مرکز به ساخت مجموعه ای اپیزودیک با مبنای مذهبی که در آن آدم ها نتیجه نیکی و بدی خود را در همین دنیا ببینند، موجب سفارش به گروهی از نویسندگان شد که از این میان ۱۲۰ طرح تولید شده در کارگاه های نگارش مرکز گسترش فیلمنامه نویسی سازمان مورد تصویب قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر فضاهای شهری و آپارتمانی، فضاهای روستایی و جاده ای نیز در کار وجود دارد درباره قصه مجموعه عنوان کرد: «در قصه ها زندگی می کنند» قصه های مختلفی دارد و از هنرپیشگان جدید بهره گرفته است، به لحاظ اجرا همه قصه ها با یک خواب آغاز می شود و در روند کار شخصیت اصلی نسبت به آینده عمل خود آگاه شده و ارتباط اتفاقات خواب و واقعیت برای قهرمان قصه و مخاطب جذاب خواهد بود.
وی در پایان بیان کرد: ۲۰ اپیزود از این مجموعه به کارگردانی من توسط محمد هادی پروین تهیه می شود و بقیه توسط سایر تهیه کنندگان از جمله علی اکبر تحویلیان و محسن شایان فر تولید خواهد شد.
مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» در ۱۲۰ اپیزود ۴۵ دقیقه ای توسط گروهی از نویسندگان، کارگردانان و تهیه کنندگان در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی نگارش و تولید می شود.

بنا به گزارش آکاایران : اخبار فرهنگی – مهر

دکمه بازگشت به بالا