هوش مصنوعی گوشی‌ هوشمند را برای همیشه بازنشسته می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت اریکسون در آخرین بررسی خود به این نتیجه رسید که بیش از ۸۵ درصد مردم فکر می‌کنند تا پایان دهه جاری فناوری‌های پوشیدنی از گوشی‌های هوشمند هم محبوب‌تر می‌شوند و مانند یک ابزار عادی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بررسی ۶۶۰۰ صاحب گوشی هوشمند در گروه سنی ۱۵ تا …

به گزارش موبنا، شرکت اریکسون در آخرین بررسی خود به این نتیجه رسید که بیش از ۸۵ درصد مردم فکر می‌کنند تا پایان دهه جاری فناوری‌های پوشیدنی از گوشی‌های هوشمند هم محبوب‌تر می‌شوند و مانند یک ابزار عادی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این بررسی ۶۶۰۰ صاحب گوشی هوشمند در گروه سنی ۱۵ تا ۶۹ سال و در ۱۳ شهر بزرگ جهان شرکت کردند و در پایان آن مشخص شد ۸۰ درصد مردم فکر می‌کنند حسگرهای اینترنتی برای بهبود سطح کیفی زندگی آنها مفید است و می‌بایست هرچه سریع‌تر یکی از آنها را تهیه کنند.

همچنین ۶۶ درصد افراد حاضر در این بررسی اعلام کردند که تصاویر ویدیویی محبوب‌ترین بخش در خدمات اینترنتی محسوب می‌شود و طی سال‌های آتی بر محبوبیت آن افزوده می‌شود.

از بین افراد حاضر در این بررسی ۴۵ درصد اظهار داشتند دستکم روزانه یک ساعت با یوتیوب فیلم تماشا می‌کنند و ۴۴ درصد هم گفتند که تمایل دارند چاپگر سه‌بعدی را برای منزل خود خریداری کنند.

در پایان، ۳۳ درصد مردم اظهار داشتند که تا سال ۲۰۲۰ میلادی هوش مصنوعی باعث می‌شود گوشی‌های هوشمند برای همیشه کنار گذاشته شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا