تعدیل نیرو در مخابرات نداریم

هومان محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های کار خود در شرکت مخابرات استان لرستان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری ما در استان پوشش دهی تلفن همراه  بوده که این امر از شاخص‌های مهم مدنظر برای ارتقا شرکت مخابرات استان است. شناسایی و رفع نقاط کور تلفن همراه در سطح جاده‌های …

هومان محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های کار خود در شرکت مخابرات استان لرستان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری ما در استان پوشش دهی تلفن همراه  بوده که این امر از شاخص‌های مهم مدنظر برای ارتقا شرکت مخابرات استان است.
شناسایی و رفع نقاط کور تلفن همراه در سطح جاده‌های لرستان
وی بابیان اینکه سایت‌های تلفن همراه در سطح استان لرستان راه‌اندازی کرده‌ایم گفت: در این راستا هم بحث ارتقا پوشش دهی تلفن همراه و هم تلفن روستایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه تلاش و سیاست ما این بوده که بر اساس تعهدات و برنامه‌های خود در این حوزه اقدام کنیم تصریح کرد: با راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه وضعیت پوشش دهی تلفن همراه ما در سطح قابل‌توجهی نسبت به گذشته ارتقا یافته است.
محمودی با اشاره به اینکه تعهد شرکت مخابرات در حوزه پوشش دهی تلفن همراه تنها مختص به اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها، یک مسیر از جاده بین دو فرمانداری و در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت است گفت: ایجاد سایت‌های تلفن همراه در سطح استان کار ارزشمندی بود به‌طوری‌که تاکنون ۱۹ سایت پوشش دهی تلفن همراه را طی این مدت در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم.
وی به بحث رفع نقاط کور تلفن همراه در سطح جاده‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای شناسایی این نقاط کور انجام‌شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برخی از این نقاط کور رفع و برخی نیز در دستور کار برای رفع قرارگرفته شده است.
ضریب نفوذ تلفن همراه لرستان ۷۸ درصد است
وی ایجاد فیبر نوری در ۵۰ نقطه سطح استان لرستان را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت مخابرات عنوان کرد و گفت: با این اقدام کار ایجاد فیبر نوری در شهرستان‌های مختلف استان ازجمله نورآباد، الیگودرز، بروجرد، دورود و کوهدشت صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان بابیان اینکه این اقدام در راستای ارتقا و افزایش پهنای باند تلفن همراه در سطح استان صورت گرفته است گفت: طی امسال ۶۶ هزار و ۴۰۵ شماره تلفن همراه به مشترکان واگذار کرده‌ایم.
محمودی ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان لرستان را ۷۸.۹۷ درصد عنوان کرد و گفت: درمجموع یک‌میلیون و ۴۰۶ هزار شماره تلفن همراه در سطح استان تاکنون واگذار کرده‌ایم.
کاهش ۱۳ درصدی درآمد تلفن ثابت در لرستان
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به بحث واگذاری شماره‌های تلفن ثابت در سطح استان اشاره کرد و گفت: طی امسال تاکنون بیش از ۱۲ هزار شماره ثابت در سطح استان به مشترکان واگذار کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با اشاره به تعداد مشترکان تلفن ثابت در سطح استان لرستان تصریح کرد: درمجموع تعداد مشترکان تلفن ثابت استان ۴۶۳ هزار مورد است.
محمودی به بحث کاهش درآمدها درزمینهٔ تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: این امر به این دلیل بوده که در حال حاضر اکثر مردم استان دارای تلفن همراه با اینترنت پرسرعت هستند و این امر موجب کاهش  استقبال در این زمینه شده است.
وی بابیان اینکه تلفن همراه بیشتر در دسترس مردم است گفت: میزان درآمدها درزمینهٔ تلفن ثابت ۱۳ درصد کاهش‌یافته و درمجموع حدود دو میلیارد تومان از مجموع درآمدها در این حوزه کاهش‌یافته است.
ایجاد پوشش تلفن همراه در مناطق گردشگری لرستان
مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد دفاتر «آی سی تی» روستایی در سطح استان گفت: در این دفاتر کارهای پستی، واریز فیش‌های برق، آب، گاز، تلفن همراه و … صورت می‌گیرد که این اقدام از تردد مردم روستاها به شهرها برای انجام کارهای خود جلوگیری می‌کند.
محمودی تعداد دفاتر آی سی تی روستایی لرستان را در حال حاضر ۳۶۰ مورد عنوان کرد.
وی همچنین به اقدامات صورت گرفته برای ایجاد پوشش تلفن همراه در مناطق گردشگری لرستان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم شرکت مخابرات استان ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در مناطق گردشگری بوده که برای عملیاتی شدن این موضوع اقدام به خرید تجهیزات لازم کرده‌ایم.
محمودی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات شرکت مخابرات از مشترکان خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طلب این شرکت از مشترکان تلفن همراه استان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
وی همچنین میزان طلب شرکت مخابرات لرستان از مشترکان تلفن ثابت را هفت میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان همچنین به وضعیت نیروهای مشغول به کار در این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هزار و ۶۱۶ نفر در شرکت مخابرات استان لرستان مشغول به کار هستند.
محمودی با بیان اینکه از این تعداد ۳۱۰ نفر رسمی هستند عنوان کرد: ما بقی این نیروها در بخش خصوصی این شرکت مشغول به فعالیت هستند و به هیچ عنوان در استان تعدیل نیرو نخواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا