اتصال جیمیل به ایمیل یاهو ممکن شد

به گزارش موبنا، یاهو پیش از این به کاربران خود امکان داده بود از طریق حساب کاربری خود به سرویس‌های Outlook.com، Hotmail و AOL Mail دسترسی داشته باشند. این شرکت روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «تمام سرویس‌های مربوط به Yahoo Mail که به آن علاقمند هستید و به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنید، هم‌اکنون …

به گزارش موبنا، یاهو پیش از این به کاربران خود امکان داده بود از طریق حساب کاربری خود به سرویس‌های Outlook.com، Hotmail و AOL Mail دسترسی داشته باشند.

این شرکت روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «تمام سرویس‌های مربوط به Yahoo Mail که به آن علاقمند هستید و به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنید، هم‌اکنون در سرویس پست الکترونیکی جیمیل قابل دسترسی خواهند بود. بر این اساس هم‌اکنون می‌توانید در جیمیل گوگل موتور جست‌وجوی اینترنتی،‌ شماره تماس‌ها، قابلیت‌های محتوایی و Yahoo Account Key را بدون وارد کردن رمز عبور، در جیمیل مورد استفاده قرار دهید».

در بیانیه یاهو همچنین گفته شد که کاربران در سرویس پست الکترونیکی جیمیل می‌توانند در سابقه ایمیل‌های یاهو جست‌وجو کنند و بدون وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، به محتوای صندوق نامه‌های دریافتی دسترسی داشته باشند.

برای اتصال سرویس پست الکترونیکی جیمیل به خدمات یاهو، می‌بایست به بخش Account Settings در ابزار موبایلی Yahoo Mail مراجعه کنید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا