ائتلاف بزرگان فناوری برای تولید نسل جدید سیستم‌های هوش مصنوعی

به گزارش موبنا، این گروه از افراد تمایل دارند سیستم‌های از هوش مصنوعی ارایه دهند که قابلیت‌ها و توان آنها نسبت به سیستم‌هایی که در شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، فیسبوک و … ساخته می‌شود بیشتر باشد و از این طریق جامعه بشری در سراسر جهان خدمات بهتری در اختیار بگیرد. مرکز غیرانتفاعی OpenAI روز گذشته اعلام …

به گزارش موبنا، این گروه از افراد تمایل دارند سیستم‌های از هوش مصنوعی ارایه دهند که قابلیت‌ها و توان آنها نسبت به سیستم‌هایی که در شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، فیسبوک و … ساخته می‌شود بیشتر باشد و از این طریق جامعه بشری در سراسر جهان خدمات بهتری در اختیار بگیرد.

مرکز غیرانتفاعی OpenAI روز گذشته اعلام کرد که از این گروه پشتیبانی می‌کند و آخرین یافته‌های خود در عرصه هوش مصنوعی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

ماسک که مدیرعامل شرکت بزرگ Tesla Motors محسوب می‌شود، مدیریت شرکت توسعه خدمات فضایی Space Exploration Technologies را هم در دست دارد. «سام آلتمن» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت Y Combinator است. به جز آنها، بنیانگذار شرکت PayPal، مدیرعامل شرکت Palantir Technologies، مدیرعامل شرکت Amazon Web Services، مدیر شرکت Infosys و دیگر بزرگان فناوری هم در این ائتلاف حضور دارند.

این گروه اعلام کرد سرمایه‌گذاری بسیار زیادی انجام داده است تا پروژه توسعه هوش مصنوعی را پیش ببرد و مدیریت این پروژه هم به «ایلان ماسک» واگذر شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا