این گوشی هوشمند قوی‌ترین باتری جهان را دارد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید در کشور چین ساخته شده است و به گفته کارشناسان، قوی‌ترین باتری موبایلی جهان روی آن کار گذاشته شده است. همان طور که نام گوشی هوشمند K10000 نشان می‌دهد، این محصول باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و به گفته کارشناسان، این قوی‌ترین باتری در …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید در کشور چین ساخته شده است و به گفته کارشناسان، قوی‌ترین باتری موبایلی جهان روی آن کار گذاشته شده است.

همان طور که نام گوشی هوشمند K10000 نشان می‌دهد، این محصول باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و به گفته کارشناسان، این قوی‌ترین باتری در تاریخ گوشی‌های هوشمند جهان محسوب می‌شود.

پیش‌فروش این محصول هم‌اکنون آغاز شده است و کاربران می‌توانند مدل قفل نشده آن را با قیمت ۲۴۰ دلار خریداری کنند. قرار است این محصول از تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۶ وارد بازار شود.

این طور که گفته می‌شود، باتری K10000 به قدری قوی است که اگر سه بار با آن باتری گوشی هوشمند آيفون ۶s Plus به طور کامل شارژ شود، باز هم ۱۰ درصد انرژی در آن باقی می‌ماند. این گوشی هوشمند به گونه‌ای ساخته شده است که اگر باتری گوشی دیگری خالی باشد، به راحتی می‌تواند آن را شارژ کند.

این محصول نمایشگر ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، تراشه مرکزی MediaTek MT6735 با چهار هسته یک گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا