دیدار مسعود بارزانی با اردوغان

به گزارش ایرنا ، تلویزیون دولتی ترکیه با اعلام این مطلب در خبر کوتاهی افزود: این دیدار در پشت درهای بسته صورت گرفت و به مدت یک ساعت و ده دقیقه ادامه داشت. مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق مقارن ظهر امروز وارد آنکارا شد و به محض ورود به آنکارا به دیدار حاکان فیدان …

به گزارش ایرنا ، تلویزیون دولتی ترکیه با اعلام این مطلب در خبر کوتاهی افزود: این دیدار در پشت درهای بسته صورت گرفت و به مدت یک ساعت و ده دقیقه ادامه داشت.
مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق مقارن ظهر امروز وارد آنکارا شد و به محض ورود به آنکارا به دیدار حاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعات ترکیه رفت.
پایگاه خبری ملیت بعدازظهر امروز نوشت: به رغم اینکه در برنامه اعلام شده از سوی وزارت امور خارجه ترکیه، دیدار بارزانی با رئیس جمهوری و نخست وزیر این کشور پیش بینی شده بود، مسعود بارزانی به محض ورود به آنکارا به دیدار رئیس سازمان اطلاعات ترکیه ( میت) شتافت.
این دیدار در حالی انجام می شود که روابط میان آنکارا و بغداد به دنبال ورود تعدادی از نیروهای نظامی ترکیه به اقلیم کردستان عراق بدون هماهنگی با دولت مرکزی این کشور، دچار تنش شده است.
پارلمان عراق روز چهارشنبه قطعنامه ای در محکومیت مداخله آنکارا در امور داخلی عراق را با آرای نمایندگان این کشور تصویب کرد.
از جزییات بیشتر این سفر تاکنون اخباری منتشر نشده است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا