پاکت حاوی نامه‌های رهبری در لندن

به گزارش «نماینده»، چندی پیش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دومین نامه خود خطاب به جوانان غربی را منتشر کردند. این نامه هم‌اکنون در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مستقل در مقابل بایکوت شدید رسانه‌های موسوم به جریان اصلی در حال پخش است. در این بین برخی از گروه‌های مردمی در کشورهای مختلف نیز …

به گزارش «نماینده»، چندی پیش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دومین نامه خود خطاب به جوانان غربی را منتشر کردند. این نامه هم‌اکنون در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مستقل در مقابل بایکوت شدید رسانه‌های موسوم به جریان اصلی در حال پخش است.

در این بین برخی از گروه‌های مردمی در کشورهای مختلف نیز اقدام به انتشار و پخش دومین نامه مقام معظم رهبری در سطح مناطق خود کرده‌اند.

گروهی در لندن با عنوان “The voice of awakening” نیز بصورت خودجوش با طراحی پاکتی نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان غربی و پخش آن در سطح شهر لندن مخاطبان را به مطالعه این نامه دعوت کرده‌اند.

رهبر انقلاب در نامه خود به جوانان غرب از دولتهای غربی به جهت اتخاذ استانداردهای دوگانه در مبارزه با تروریسم انتقاد کرده است. ایشان از وقوع حوادث تروریستی پاریس ابراز تاسف کرده و اعلام کرده است هر کسی که دارای حس عاطفه و انسانیت باشد تحت تاثیر مشاهده این صحنه‌ها چه در پاریس، فلسطین، عراق، لبنان و یا در سوریه قرار خواهد گرفت.

در ادامه بخشی از تصاویر منتشر شده این گروه از روند پخش نامه مقام معظم رهبری در سطح شهر و حومه شهر لندن را مشاهده می‌کنید.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا