به نظر شما با پزشک متخلف چه برخوردی باید شود؟

چانه صدرای ۵ ساله می شکافد و والدینش صدرا را فورا به بیمارستان اشرفی خمینی شهر می رسانند و چانه صدرا بخیه می شود. اما وقتی اعلام می کنند که توان پرداخت هزینه های پزشکی را ندارند. به همین دلیل پزشک دستور می دهد که بخیه های تازه صورت این خردسال را بشکافند تا صدرا …

چانه صدرای ۵ ساله می شکافد و والدینش صدرا را فورا به بیمارستان اشرفی خمینی شهر می رسانند و چانه صدرا بخیه می شود. اما وقتی اعلام می کنند که توان پرداخت هزینه های پزشکی را ندارند. به همین دلیل پزشک دستور می دهد که بخیه های تازه صورت این خردسال را بشکافند تا صدرا با چانه ای شکافته به خانه برود.

اعلام این خبر از سوی رسانه ها و تلویزیون موج سنگینی از اعتراضات به جامعه پزشکی را به راه انداخت. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی داستان تلخ صدرا را بارها منعکس کردند و خاطراتشان از پزشکان متخلف و تجربیات تلخشان را باز گو کردند.

ماجرای صدرای ۵ ساله دوباره بحث توقف سریال «درحاشیه» را به علت اعتراض گسترده پزشکان سر زبان ها انداخت و برای چندمین بار این پرسش را مطرح کرد که چرا باوجود این اتفاقات جامعه پزشکی کشور هیچ گاه نقد را بر نمی تابد؟

حال که این اتفاق تلخ افتاده است و افکار عمومی را جریحه دار شده است. همگی منتظر نتیجه رسیدگی به این پرونده تخلف هستند و می خواهند بدانند برای این پزشک و پرستار متخلف چه جریمه و مجازات قضایی درنظر گرفته می شود تا دیگر شاهد این دست اخبار ناراحت کننده نباشیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا