خداحافظی با بعضی از سرویس‌های کاربردی Dropbox

به گزارش موبنا، شرکت Dropbox این روزها در زمینه‌های مختلف به کاربران سرویس می‌دهد و بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نظر دارد بعضی خدماتی که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند برای همیشه تعطیل کند. این شرکت اعلام کرد دو سرویس موبایلی خود با نام‌های Mailbox و Carousel را به زودی غیرفعال می‌کند تا …

به گزارش موبنا، شرکت Dropbox این روزها در زمینه‌های مختلف به کاربران سرویس می‌دهد و بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نظر دارد بعضی خدماتی که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند برای همیشه تعطیل کند.

این شرکت اعلام کرد دو سرویس موبایلی خود با نام‌های Mailbox و Carousel را به زودی غیرفعال می‌کند تا تمرکز بیشتر بر دیگر خدمات خود داشته باشد.

شرکت Mailbox در سال ۲۰۱۳ میلادی فعالیت خود را برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS آغاز کرد تا بتواند خدمات مربوط به پست الکترونیکی را با امکانات بیشتر ارایه دهد. یک ماه پس از این اتفاق Dropbox شرکت مذکور را خریداری کرد.

یک سال پس از این خرید، نسخه اندرویدی ابزار موبایلی مذکور هم ارایه شد و سپس ابزار مجزای Carousel برای تماشای عکس‌های ذخیره شده در فضای ابری مبتنی بر حساب کاربری Dropbox در اختیار کاربران قرار گرفت.

نوشته های مشابه

به هر حال، Dropbox با انجام بررسی‌های دقیق متوجه شد کاربران آن ترجیح می‌دهند عکس‌های خود را روی ابزار اصلی تماشا کنند و علاقه چندانی به Carousel ندارند. به همین خاطر دلیلی برای ادامه فعالیت این ابزار موبایلی وجود ندارد.

شرکت Dropbox در آخرین بیانیه رسمی خود اعلام کرد از تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۶ دو سرویس مذکور را برای همیشه غیرفعال می‌کند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا