Adobe Lightroom رایگان شد

به گزارش موبنا، این شرکت در ماه اکتبر از سال جاری میلادی نرم‌افزار مذکور را به صورت رایگان برای گوشی‌های iOS ارایه کرده بود و هم‌اکنون اقدام مذکور را برای اندروید انجام داد. پیش‌ از این کاربران موبایلی مجبور بودند در سرویس Creative Cloud مشترک شوند و با پرداخت هزینه‌های ماهانه، اجازه استفاده از این …

به گزارش موبنا، این شرکت در ماه اکتبر از سال جاری میلادی نرم‌افزار مذکور را به صورت رایگان برای گوشی‌های iOS ارایه کرده بود و هم‌اکنون اقدام مذکور را برای اندروید انجام داد.

پیش‌ از این کاربران موبایلی مجبور بودند در سرویس Creative Cloud مشترک شوند و با پرداخت هزینه‌های ماهانه، اجازه استفاده از این نرم‌افزار گرافیکی را داشته باشند.

تغییرات جدید برای استفاده رایگان نرم‌افزاری در نسخه ۱.۴ از ابزار موبایلی Lightroom اعمال شده است و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی Play Store بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است که این نرم‌افزار قابلتی Photoshoop Lightroom را هم به طور کامل شامل می‌شود. با این وجود اگر قرار باشد ویرایش‌های تصویری خود را روی رایانه انجام دهید و به صورت همزمان آنها را در گوشی هوشمند اندرویدی ببینید، باید هزینه اشتراک را بپردازید.

این نرم‌افزار رایگان انواع ابزارهای کنترلی لمسی را روی گوشی‌های اندرویدی ارایه می‌دهد و احتمال دارد به زودی نسخه رایگان آن برای ویندوز فون هم عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا