شکلک‌های جدید برای اندروید عرضه می‌شوند

به گزارش موبنا، اگر شما صاحب یک مدل از سری دستگاه‌های Nexus هستید، به زودی سری جدید شکلک‌ها را برای سیستم عامل اندروید دریافت می‌کنند. این شکلک‌ها مبتنی بر استاندارد Unicode 8.0 ساخته شده‌اند و به همین خاطر می‌توانید آنها را به راحتی در انواع صفحه‌کلیدهای سازگار با گوشی اندرویدی مورد استفاده قرار دهید. «هیروشی …

به گزارش موبنا، اگر شما صاحب یک مدل از سری دستگاه‌های Nexus هستید، به زودی سری جدید شکلک‌ها را برای سیستم عامل اندروید دریافت می‌کنند.

این شکلک‌ها مبتنی بر استاندارد Unicode 8.0 ساخته شده‌اند و به همین خاطر می‌توانید آنها را به راحتی در انواع صفحه‌کلیدهای سازگار با گوشی اندرویدی مورد استفاده قرار دهید.

«هیروشی لاکهِیمر» مدیر مرکز کروم و اندروید گوگل با انتشار مطلبی روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد که به‌روزرسانی اندروید برای در اختیار گرفتن این شکلک‌ها از سری دستگاه‌های Nexus آغاز می‌شود و پس از آن همه کاربران می‌توانند این شکلک‌ها را در اختیار داشته باشند.

در این توئیت گفته شد که گوگل اقدامات لازم را انجام داده است تا دیگر تولیدکنندگان دستگاه‌های موبایلی هم بتوانند به این شکلک‌ها دسترسی داشته باشند و به‌روزرسانی جدید اندروید را در اختیار بگیرند.

لاکهیمر اظهار داشت که استفاده از این شکلک‌های جدید نیازمند آن است که کاربران صفحه‌کلید، فونت و کدهای داخلی گوشی خود را به‌روز کنند که البته همه این اقدامات با نصب ابزار به‌روزرسان به صورت خودکار انجام می‌شود.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا