اتومبیل‌های فورد به دستیار دیجیتالی Siri مجهز شدند

به گزارش موبنا، شرکت آمریکایی فورد در حال به‌روزرسانی سیستم نرم‌افزاری اتومبیل‌های خود است تا از این طریق صاحبان مدل‌های قدیمی‌تر هم بتوانند دکمه Siri را روی خودروی خود مشاهده کنند. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای خودروهای مجهز به نسل دوم سیستم Ford Sync یا MyFord Touch انجام می‌شود که البته خودروهای مجهز به این سیستم …

به گزارش موبنا، شرکت آمریکایی فورد در حال به‌روزرسانی سیستم نرم‌افزاری اتومبیل‌های خود است تا از این طریق صاحبان مدل‌های قدیمی‌تر هم بتوانند دکمه Siri را روی خودروی خود مشاهده کنند.

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای خودروهای مجهز به نسل دوم سیستم Ford Sync یا MyFord Touch انجام می‌شود که البته خودروهای مجهز به این سیستم بعد از سال ۲۰۱۱ ساخته شده‌اند.

دستیار دیجیتالی Siri Eyes-Free قابلیتی است که اپل سه سال قبل آن را برای اتومبیل‌ها عرضه کرد. این دستیار دیجیتالی به کاربران امکان می‌دهد از طریق سیستم عامل iOS فرمان‌های صوتی خود را به اتومبیل انتقال دهند و بدون دخالت دست بتوانند تمام نیازهای دیجیتالی خود را در خودرو برآورده کنند.

با این دستیار دیجیتالی راننده و سرنشینان می‌توانند با فرمان‌های صوتی تماس تلفنی برقرار کنند، پیام متنی بنویسند، مسیرهای مورد نظر خود را پیدا کنند، فروشگاه‌ها و مراکز مورد علاقه را بیابند، روی تقویم الکترونیکی علامتگذاری کنند، اطلاعیه‌های مهم را دریافت کنند، و موسیقی پخش کنند.

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد به‌روزرسانی نرم‌افزاری Siri Eyes-Free از هم‌اکنون برای اتومبیل‌های این شرکت آغاز شده است و از این پس هر خودروی دیگری که توسط آنها ساخته شود این قابلیت را دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا