به Cortana بگویید سایت‌های اینترنتی را برای شما باز کند

به گزارش موبنا، دستیار دیجیتالی Cortana در آخرین نسخه خود می‌تواند پس از دریافت پیام صوتی کاربر، سایت‌های اینترنتی اصلی و پرکاربرد را به راحتی باز کند. بر این اساس کاربرانی که روی گوشی هوشمند خود از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی استفاده می‌کنند، پس از اجرای ابزار Cortana می‌توانند فرمان صوتی مخصوص باز کردن …

به گزارش موبنا، دستیار دیجیتالی Cortana در آخرین نسخه خود می‌تواند پس از دریافت پیام صوتی کاربر، سایت‌های اینترنتی اصلی و پرکاربرد را به راحتی باز کند.

بر این اساس کاربرانی که روی گوشی هوشمند خود از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی استفاده می‌کنند، پس از اجرای ابزار Cortana می‌توانند فرمان صوتی مخصوص باز کردن سایت اینترنتی مورد نظر خود را به آن انتقال دهند.

در این شرایط سیستم Cortana به صورت خودکار یک صفحه اینترنتی در مرورگر Edge را باز می‌کند تا سایت اینترنتی مورد نظر کاربر در کوتاه‌ترین زمان در مقابل او قرار بگیرد.

البته این نسخه از Cortana فعلا تعداد محدودی از سایت‌ها را در خود جا داده است که البته کاربران می‌توانند به صورت دستی تعداد این سایت‌ها را بسته به نیاز خود افزایش دهند.

قرار است تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی این قابلیت برای کاربران رایانه‌ای ویندوز ۱۰ هم عرضه شود و پس از آن صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS این قابلیت را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا