از تالار چه خبر

واگذاری ماشین‌سازی تبریز با وجود مخالفت|  میرعلی اشرف عبداله پوری‌حسینی، از آگهی نوبت دوم واگذاری شرکت ماشین‌سازی تبریز در هفتم دی ٩٤ خبر داد و گفت: با وجود درخواست وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر مهلت ٥ ساله برای واگذاری سهام شرکت ماشین‌سازی تبریز، اما باید گفت این درخواست مطابق با سیاست‌های اصل ٤٤ …

واگذاری ماشین‌سازی تبریز با وجود مخالفت|  میرعلی اشرف عبداله پوری‌حسینی، از آگهی نوبت دوم واگذاری شرکت ماشین‌سازی تبریز در هفتم دی ٩٤ خبر داد و گفت: با وجود درخواست وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر مهلت ٥ ساله برای واگذاری سهام شرکت ماشین‌سازی تبریز، اما باید گفت این درخواست مطابق با سیاست‌های اصل ٤٤ قانون اساسی نیست. شرکت‌های مشمول واگذاری گروه یک می‌‌بایست تا پایان‌ سال ١٣٨٩ واگذار می‌‌شدند.
استقبال دبیرکل D٨ از پیشنهاد سمات|  دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور اسلامی (D٨) از پیشنهاد مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) مبنی بر تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری اسلامی برای این سازمان استقبال کرد. محمدرضا محسنی، مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری در همین باره گفت: مقرر شده، طرح اولیه و پیشنهادهای بازار سرمایه ایران برای تشکیل یک صندوق سرمایه‌گذاری مشترک اسلامی مبتنی بر ظرفیت‌های درونی هر از این کشورها آماده شود تا در جلسه آتی این سازمان که در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد، مورد بحث و تبادل‌ نظر قرار گیرد.
ارزش سهام عدالت هر فرد چقدر است|  محمدرضا پورابراهیمی، نایب ‌رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس با بیان این‌که ارزش هر سهم در سهام عدالت بین ١‌ میلیون تا ١‌ میلیون و ٥٠٠‌ هزار تومان است، گفت: طرح‌های مجلس برای قشربندی دریافت‌کنندگان سهام عدالت و مدیریت سود سهام، نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد. ارزش این سهم ٩٠ ‌هزار میلیارد تومان به صورت تک سهم است که با سهام مدیریتی بیش از ١٠٠‌ هزار‌ میلیارد تومان ارزش دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا