فایرفاکس آگهی‌های تبلیغاتی را کنار گذاشت

به گزارش موبنا، شرکت موزیلا به این نتیجه رسیده است که برای ارایه خدمات بهتر در عرصه مرورگرهای اینترنتی می‌بایست تبلیغات آنلاین را کنار بگذارد و از روش‌های دیگر کسب درآمد کند. این شرکت اعلام کرد که از این پس انواع مختلف آگهی‌های تبلیغاتی آنلاین که در صفحه اول فایرفاکس منتشر می‌شود را حذف می‌کند. …

به گزارش موبنا، شرکت موزیلا به این نتیجه رسیده است که برای ارایه خدمات بهتر در عرصه مرورگرهای اینترنتی می‌بایست تبلیغات آنلاین را کنار بگذارد و از روش‌های دیگر کسب درآمد کند.

این شرکت اعلام کرد که از این پس انواع مختلف آگهی‌های تبلیغاتی آنلاین که در صفحه اول فایرفاکس منتشر می‌شود را حذف می‌کند.

بنیاد غیرانتفاعی موزیلا به عنوان متولی اصلی فایرفاکس اعلام کرد برنامه تبلیغاتی Suggested Tiles در این مرورگر اینترنتی غیرفعال می‌شود تا از این پس تمرکز اصلی بر محتوای منتشر شده در مرورگر باشد و از این طریق درآمد مورد نیاز به دست آید.

«دارِن هرمن» از مدیران ارشد موزیلا روی وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «تبلیغات در فایرفاکس می‌تواند یک کسب و کار پردرآمد باشد. ولی این یک تجارت مفید برای ما نیست، زیرا ما قصد دارید تجارب کاربری را محور فعالیت‌های خود قرار دهیم».

در ادامه این مطلب نوشته شد: «ما می‌خواهیم محتوای منتشر شده در مرورگر اینترنتی را در حالت بهتر به نمایش بگذاریم و از این طریق بتوانیم محصولات مختلف را تبلیغ کنیم. این اقدام به عنوان وظیفه اصلی توسعه‌دهندگان مرورگر اینترنتی فایرفاکس دنبال می‌شود».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا