Cortana روزهای ویژه را برای شما جشن می‌گیرد

به گزارش موبنا، اگر هم‌اکنون به بخش Notebook در دستیار دیجیتالی Cortana مراجعه کنید، لیستی از روزهای مهم سال که قرار است این سیستم هوشمند به شما تبریک بگوید را خواهید دید. اگر این بخش را باز کنید متوجه خواهید شد که Cortana در این روزها می‌تواند برای شما کارت تبریک بفرستد، بازی‌های ویژه ارایه …

به گزارش موبنا، اگر هم‌اکنون به بخش Notebook در دستیار دیجیتالی Cortana مراجعه کنید، لیستی از روزهای مهم سال که قرار است این سیستم هوشمند به شما تبریک بگوید را خواهید دید. اگر این بخش را باز کنید متوجه خواهید شد که Cortana در این روزها می‌تواند برای شما کارت تبریک بفرستد، بازی‌های ویژه ارایه دهد یا فعالیت‌های متناسب با آن روز را در اختیار شما بگذارد.

این قابلیت جدید نه تنها برای کاربران ویندوزی ارایه شده است، بلکه اندرویدی‌ها هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. آن دسته از کاربران اندرویدی که ابزار موبایلی Cortana را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اند، به سرویس مذکور دسترسی خواهند داشت.

صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS اپل هم می‌توانند در کنار Siri از Cortana مایکروسافت نیز استفاده کنند. از هفته پیش نسخه آزمایشی این دستیار دیجیتالی برای کاربران اپل ارایه شده است.

شرکت مایکروسافت توضیح داد که برای روزهای ویژه از جمله کریسمس، اعیاد، تولد کاربران و … دستیار دیجیتالی Cortana خود را آماده کرده است. با این وجود کاربران می‌توانند تاریخ‌های مورد نظر خود را هم به آن اضافه کنند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا