Galaxy S7 سامسونگ با این امکانات عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این روزها در دیگر خبرها گفته می‌شود که این گوشی هوشمند مدل‌های مختلف دارد و قرار است یکی از مدل‌های آن تراشه مرکزی Exynos 8890 سامسونگ را شامل شود. به هر حال از آنجایی که تراشه Snapdragon 810 سامسونگ باعث افزایش دما در گوشیGalaxy S6 و محصولات بعد از آن شد، این …

به گزارش موبنا، این روزها در دیگر خبرها گفته می‌شود که این گوشی هوشمند مدل‌های مختلف دارد و قرار است یکی از مدل‌های آن تراشه مرکزی Exynos 8890 سامسونگ را شامل شود.

به هر حال از آنجایی که تراشه Snapdragon 810 سامسونگ باعث افزایش دما در گوشیGalaxy S6 و محصولات بعد از آن شد، این شرکت کره‌ای باید برای مدل‌های جدیدتر گوشی خود چاره‌ای بیاندیشد.

خبری که امروز روی شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد حاکی از آن بود که مدل اصلی گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ همراه با تراشه Snapdragon 820 عرضه می‌شود و سامسونگ سیستم مدیریت دما را هم برای آن در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه تراشه Snapdragon 820 با فرکانس بالاتر نسبت به محصولات کنونی فعالیت می‌کند، لوله‌های انتقال حرارت در آن نصب شده است تا دمای گوشی کنترل شود و در نهایت گوشی داغ نکند.

شرکت سامسونگ برای تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۱۶ کنفرانس مطبوعاتی را ترتیب داده که قرار است در آن از گوشی هوشمند Galaxy S7 رونمایی شود. این کنفرانس مطبوعاتی یک روز پیش از آغاز به‌کار بزرگترین نمایشگاه موبایلی جهان یعنی MWC 2016 است و به عبارت دیگر، کاربران جهانی نخستین بار می‌توانند در بارسلونا از این گوشی پیشرفته دیدن کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا