تصاویر نسخه جدید از سوزوکی ویتارا

شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی قصد دارد نسخه‌ای S از سوزوکی گرند ویتارا ارائه کند که به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری بوسترجت مجهز شده است. سوزوکی اول از همه برای اینکه سوزوکی ویتارای خود را تبدیل به یک کراس اوور اسپرت کند، ویرایشی را بر روی طراحی خودرو اعمال کرده است و همانطور که می‌بینید، جلوپنجره …

شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی قصد دارد نسخه‌ای S از سوزوکی گرند ویتارا ارائه کند که به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری بوسترجت مجهز شده است.

ارایه نسخه‌ای اسپرت از سوزوکی ویتارا

سوزوکی اول از همه برای اینکه سوزوکی ویتارای خود را تبدیل به یک کراس اوور اسپرت کند، ویرایشی را بر روی طراحی خودرو اعمال کرده است و همانطور که می‌بینید، جلوپنجره رادیاتور به صورت خونه خونه‌های ۵تایی اصلاح شده و پروژکتورهایی جدید نیز به مجموعه امکانات روشنایی این خودرو افزوده شده است و در اطراف مه شکن‌ها نیز نواری مشکی رنگ نصب شده تا چهره‌ای اسپرت به این خودرو ببخشد.

علاوه بر این‌ها، رینگ‌های زیر شاسی هم تبدیل به چهارقلوهایی ۱۷ اینچی شده‌اند که با رنگ مشکی براق خود جلوه‌ای ویژه از این کراس اوور آسایی به نمایش گذاشته‌اند. در داخل کابین هم پیرو سیاست‌های سوزوکی، شاهد پدال‌هایی جدید آلومینیومی، لهجه‌های قرمز رنگ در حاشیه ساعت بالای داشبورد و دریچه‌های هوا و همچنین دوخت‌هایی مرئی قرمز رنگ برای اتصال روکش ها به یکدیگر هستیم.

ارایه نسخه‌ای اسپرت از سوزوکی ویتارا

موتور ۱.۴ لیتری بوسترجت هم که اول کار در مورد آن صحبت کردیم، می‌تواند در دور ۱۵۰۰ دور بر دقیقه حداکثر ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور در کنار قدرتی ۱۴۰ اسب بخاری تولید کند که در خروجی تبدیل به حداقل شتاب صفرتاصد ۱۰.۲ ثانیه‌ای می‌شود، البته اگر از دستی یا اتوماتیک بودن جعبه دنده آن صرف نظر کنیم.

در آهر هم سوزوکی قیمت نسخه دستی را ۲۰ هزار و ۸۹۹ پوند و نسخه اتوماتیک را ۲۲ هزار و ۲۴۹ پوند در بازار انگلستان اعلام کرده است.

ارایه نسخه‌ای اسپرت از سوزوکی ویتارا

دکمه بازگشت به بالا