اچ‌پی برای iPad اپل رقیب تولید می‌کند

به گزارش موبنا، این شرکت آمریکایی از همان ابتدا امیدوار بود با تکیه بر رایانه‌های لوحی ارزان‌قیمت بتواند توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند. در دوشنبه سایبری که همه محصولات در کشور آمریکا با تخفیف فروخته شدند HP7 G2 به عنوان مدل جدیدتر Slate 7 هم مورد توجه کاربران قرار گرفت که البته …

به گزارش موبنا، این شرکت آمریکایی از همان ابتدا امیدوار بود با تکیه بر رایانه‌های لوحی ارزان‌قیمت بتواند توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند. در دوشنبه سایبری که همه محصولات در کشور آمریکا با تخفیف فروخته شدند HP7 G2 به عنوان مدل جدیدتر Slate 7 هم مورد توجه کاربران قرار گرفت که البته سیستم عامل قدیمی اندروید ۴.۴ را شامل می‌شد.

شرکت اچ‌پی اوایل ماه جاری به دو مرکز مجزا تقسیم شد تا در یک شرکت فقط سیستم‌های سخت‌افزاری و رایانه تولید شوند و در بخش دیگر هم خدمات سازمانی و پردازش ابری ارایه شود. در بخش سخت‌افزاری هم‌اکنون تصمیم بر آن شده است تا این شرکت نسل جدید رایانه‌های لوحی گران‌قیمت و پیشرفته را تولید کند.

«دیوید کافلین» مدیر سیستم‌های شخصی HP اعلام کرد تبلت‌های این شرکت به زودی متحول می‌شود و برای مصارف آموزشی، شخصی، خدمات درمانی، فروش کالا و … در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

کافلین توضیح داد که اچ‌پی هم‌اکنون کمتر از ۳ درصد بازار جهانی رایانه‌های لوحی را در اختیار دارد و با سیاست‌های جدید مبتنی بر تولید تبلت‌های پیشرفته و رقابت با دستگاه‌هایی مانند iPad می‌تواند این سهم را تا چندین برابر افزایش دهد.

شرکت‌ اچ‌پی بر این باور است که علاوه بر تبلت‌های ارزان، می‌بایست در بازار جهانی رایانه‌های لوحی گران‌قیمت هم حضور داشته باشد و محصولاتی مانند iPad اپل و Surface مایکروسافت را به چالش بکشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا