همه گوشی‌های سونی ابتدای ۲۰۱۶ اندروید مارشمالو می‌گیرند

به گزارش موبنا، به گفته منبع آگاه مذکور این به‌روزرسانی در ماه ژانویه انجام می‌شود و مدت کوتاهی پس از آن مدل‌های قدیمی گوشی‌های سونی هم آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را در اختیار می‌گیرند. مارشمالو انواع به‌روزرسانی‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد و به جز رفع حفره‌های امنیتی شناسایی شده، قابلیت‌های جدید هم مبتنی …

به گزارش موبنا، به گفته منبع آگاه مذکور این به‌روزرسانی در ماه ژانویه انجام می‌شود و مدت کوتاهی پس از آن مدل‌های قدیمی گوشی‌های سونی هم آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را در اختیار می‌گیرند.

مارشمالو انواع به‌روزرسانی‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد و به جز رفع حفره‌های امنیتی شناسایی شده، قابلیت‌های جدید هم مبتنی بر آن ارایه می‌شود که همین مسئله می‌تواند استقبال کاربران را به دنبال داشته باشد.

از مهم‌ترین اتفاقاتی که برای نسخه مارشمالو سیستم عامل اندروید در نظر گرفته شده است می‌توان به ارتقا عمر باتری و کاهش مصرف انرژی توسط ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف اشاره کرد.

شرکت سونی تاکید فراوان دارد تا گوشی‌های قدیمی خود را هم به آخرین نسخه اندروید مجهز کند. پیش از این نیز تمام گوشی‌های سری Xperia Z سونی به سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ لولی‌پاپ مجهز شدند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا