اختصاص فضای رایگان به استارتاپ‌ها در الکامپ

به گزارش خبرنگار موبنا، سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با بیان این خبر، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌منظور حمایت از رشد و بلوغ فرهنگ کارآفرینی در چارچوب‌های ملی و بومی ایران، فضایی را برای حضور این کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته است. وی با بیان اینکه ایجاد فضای کارآفرینی و …

به گزارش خبرنگار موبنا، سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با بیان این خبر، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌منظور حمایت از رشد و بلوغ فرهنگ کارآفرینی در چارچوب‌های ملی و بومی ایران، فضایی را برای حضور این کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای کارآفرینی و رونق بخشیدن به این بخش در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند ایجاد انگیزه است، افزود: حمایت از استارتاپ‌ها و طرح‌های جدید و خلاقانه در جهت رشد و توسعه صنعت ICT کشور از اهداف سازمان به شمار می‌رود. به همین منظور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌عنوان برگزارکننده بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، در نظر دارد فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا جهت حضور در الکامپ سال جاری فراهم کند.
سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با تاکید بر اینکه حضور چنین شرکت‌هایی، فرصت‌های تجاری فراوانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند گفت: حضور و اجتماع شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ برای آن‌ها فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم می‌کند تا برای طرح‌هایشان سرمایه‌گذار پیدا کنند و علاوه بر آن با ارائه طرح‌های جدید و خلاقانه خود در نمایشگاه با مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و با معادلات بازار آشنا می‌شوند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا