انتشار نخستین تصاویر از گوشی جدید مایکروسافت با ویندوز ۱۰

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت طی ماه‌های گذشته مدل‌های ۹۵۰، ۹۵۰XL و ۵۵۰ را معرفی کرد و در این زمان هیچ خبری از مدل‌های ۷۵۰ و ۸۵۰ نبود. با این وجود هم‌اکنون مرکز @OnLeaks روی شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد که گوشی هوشمند Lumia 850 مراحل پایانی تولید را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است در …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت طی ماه‌های گذشته مدل‌های ۹۵۰، ۹۵۰XL و ۵۵۰ را معرفی کرد و در این زمان هیچ خبری از مدل‌های ۷۵۰ و ۸۵۰ نبود. با این وجود هم‌اکنون مرکز @OnLeaks روی شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد که گوشی هوشمند Lumia 850 مراحل پایانی تولید را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است در آینده نزدیک به صورت رسمی معرفی شود.

گوشی هوشمند Lumia 850 با بدنه فلزی ساخته شهد است و بر اساس اخبار منتشر شده، طول، عرض و ضخامت این دستگاه به ترتیب به قرار زیر محاسبه می‌شود: ۱۵۵.۹، ۷۷.۲۳ و ۶.۹۲ میلیمتر.

محصول جدید باریک‌ترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود که البته طول آن از مدل ۹۵۰XL با نمایشگر ۵.۷ اینچی هم بیشتر است. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد نمایشگر این محصول از ۵ اینچ بزرگ‌تر است و شایعاتی که پیش‌تر در این زمینه منتشر شده بود صحت ندارد.

مرکز @OnLeaks توضیح داد این اخبار را از منابع آگاه کاملا موثق دریافت کرده است و به همین خاطر کاربران می‌توانند گوشی را با این مشخصات در اختیار بگیرند. این گوشی هوشمند نسبت به مدل‌ ۹۵۰ قیمت ارزان‌تری دارد در این خبرها گفته شده است که مایکروسافت احتمالا از حسگر تشخیص عنبیه چشم هم برای آن استفاده می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا