سامسونگ ۵۴۸ میلیون دلار به اپل جریمه پرداخت می‌کند

به گزارش موبنا، به هر حال پس از دادرسی‌های مجدد، تجدید نظر و احکام متفاوت، سامسونگ سرانجام موافقت کرد مبلغ ۵۴۸ میلیون دلار جریمه به اپل بپردازد. هر دو شرکت یک بیانیه مشترک آماده کردند و در دادگاه منطقه‌ای ایالت متحده (USDC) در منطقه کالیفرنیای شمالی پرونده قضایی میان آنها به این صورت بسته شد …

به گزارش موبنا، به هر حال پس از دادرسی‌های مجدد، تجدید نظر و احکام متفاوت، سامسونگ سرانجام موافقت کرد مبلغ ۵۴۸ میلیون دلار جریمه به اپل بپردازد.

هر دو شرکت یک بیانیه مشترک آماده کردند و در دادگاه منطقه‌ای ایالت متحده (USDC) در منطقه کالیفرنیای شمالی پرونده قضایی میان آنها به این صورت بسته شد که سامسونگ در بیانیه مذکور توضیح داد جریمه ۵۴۸ میلیون دلاری را به صورت کامل به اپل پرداخت می‌کند.

شرکت کره‌ای سامسونگ هم‌اکنون منتظر دریافت صورت‌حساب اصلی از سوی اپل است. اگر اسناد مربوطه پیش از پایان هفته جاری به دست کره‌ای‌ها برسد، شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۴ دسامبر مبلغ ۵۴۸ میلیون دلار خسارت را به اپل پرداخت خواهد کرد.

این پرونده قضایی در مورد سوءاستفاده از حق امتیازها مطرح شد و سامسونگ همچنان امیدوار است نتایج دادگاه تغییر کند تا بتواند بخشی از این مبلغ را نپردازد.

لازم به ذکر است دادگاه دیگری که در تاریخ ۲ نوامبر همین پرونده را بررسی می‌کرد، به این نتیجه رسیده بود که نیاز نیست سامسونگ جریمه‌ای به اپل بپردازد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا