کنترل نیروهای شهرداری با استفاده از GPS

رمضان پورقاسم در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کربلا، درباره نحوه کار سیستم های پیجر شهرداری تهران در کربلا افزود: با توجه به تجربه سال گذشته برای کنترل حضور نیروهای خدمات شهری در محدوده‌های تعیین شده و جلوگیری از خروج این نیروها از محل‌های تعیین شده از سیستم پیجر بهره گرفتیم به طوری که …

رمضان پورقاسم در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کربلا، درباره نحوه کار سیستم های پیجر شهرداری تهران در کربلا افزود: با توجه به تجربه سال گذشته برای کنترل حضور نیروهای خدمات شهری در محدوده‌های تعیین شده و جلوگیری از خروج این نیروها از محل‌های تعیین شده از سیستم پیجر بهره گرفتیم به طوری که اگر فرد از محدوده مأموریتی خارج شود در مرکز کنترل قابل رصد خواهد بود و به فرد تذکر داده خواهد شد.

وی افزود: این کار با هدف حفظ وجهه و تامین نیروهای شهرداری انجام شده است. هر یک از افراد در هنگام حضور در محل مأموریت خود یکی ازاین پیجرها را همراه دارد که از طریق آن قابل رصد خواهند بود.

رییس حراست کل شهرداری تهران با اشاره به تشکیل جلسات منظم ستاد اربعین شهرداری تهران از سه ماه قبل تاکید کرد: همزمان با تشکیل این ستاد کمیته اربعین در حراست شهرداری تهران شکیل شد و متناسب با تصمیم گیری های ستاد حراست سازمان ها و معاونت های حاضر در کربلا فعالیت خود را آغاز کردند.

پورقاسم ادامه داد: از سه ماه پیش مقدمات امور نظارتی و کنترل نیروهای مستقر در کربلا آغاز شد.

وی تاکید کرد: حراست شهرداری درباره شهر کربلا و زائرین مسئولیتی برعهده ندارد؛ اما کارکنان شهرداری با توجه به وظایفشان در یک ماه پیک کاری جهت هماهنگی تحت کنترل حراست قرار گرفتند.

رییس حراست کل شهرداری تهران تاکید کرد: در اولین گام متناسب با وظایف هر یک از مجموعه ها لیستی از نیروهایی که باید از مرز خارج می شدند تهیه شد و تز مبادی و مراجع ذیصلاح استعلامات لازم گرفته شد چرا که حضور این نیروها در عراق مرتبط با آبروی شهرداری تهران نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان است.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی بحث های مربوط به گذرنامه، مفقودی و حضور در محل ماموریت ها پیگیری شد و توجیه نیروها درخصوص مأموریت ها و حضورشان در کشور عراق در دستور کار قرار گرفت.

کلیه تمهیدات حفاظتی و حراستی پرسنل شهرداری تهران پیش بینی شد

رییس حراست کل شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی تمهیدات حفاظتی و حراستی پرسنل شهرداری تهران در کشور عراق گفت: در هماهنگی با پلیس شهر کربلا برای کلیه پرسنل کارت شناسایی توسط حراست صادر شد و گیت ها در ورودی کمپ ها نصب شد و در تمامی مراحل انجام کار عوامل حراست حضور داشتند.

وی تاکید کرد: هماهنگی مناسبی با پلیس شهر کربلا انجام شد و در تامین امنیت کمپ ها تعامل مناسبی با حراست شهرداری تهران برقرار کردند و در زمینه ورود و خروج نیروها کمک شایسته و قابل تقدیری داشتند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا