پاسخ منفی روسیه به درخواست ایرلاین‌های مصری برای از سرگیری پروازها

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، شرکت های هوایی مصر به تازگی خواهان از سرگیری پروازهای خود به روسیه شده اند. سازمان هواپیمایی روسیه اعلام کرده است که به دلیل وجود نگرانی‌های امنیتی از سرگیری پروازهای این کشور به مصر در حال حاضر ممکن نیست. از سوی دیگر شرکت‌های …

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، شرکت های هوایی مصر به تازگی خواهان از سرگیری پروازهای خود به روسیه شده اند.

سازمان هواپیمایی روسیه اعلام کرده است که به دلیل وجود نگرانی‌های امنیتی از سرگیری پروازهای این کشور به مصر در حال حاضر ممکن نیست.

از سوی دیگر شرکت‌های هوایی مصر برنامه خود برای افزایش ضریب امنیت پروازهایشان به روسیه را ارائه داده اند.

شرکت ایجپت ایر با ارائه این برنامه به سازمان حمل و نقل هوایی روسیه، امیدوار است تا بتواند مجوز از سرگیری پروازهای خود به روسیه را از سوی مقامات روس دریافت کند.

سازمان حمل و نقل هوایی روسیه نیز دریافت این برنامه را تأیید کرد اما اعلام نکرد چقدر زمان برای بررسی برنامه این شرکت مصری نیاز خواهد داشت.

روسیه اعلام کرده است که تمایل دارد تا پروازهای خود به مصر را از سر بگیرد اما تا برطرف شدن مشکلات امنیتی در فرودگاه های مصر این امکان وجود ندارد.

از زمان حمله تروریستی به یک هواپیمای روس بر فراز صحرای سینای مصر و کشته شدن تمام ۲۲۴ سرنشین آن، روسیه پروازهای خود به مصر را تعلیق کرده است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا