راه اندازی ترمينال مسافربری موقت در مهران

به گزارش بولتن نیوز، سردار تقی مهری عصر جمعه در مرز مهران اظهار داشت: ترمینال موقت مسفربری برای کاهش حجم بار ترافیکی در محور ارتباطی مهران – ایلام راه اندازی شده است. وی گفت: این ترمینال در محور دهلران به شهرک اسلامیه مهران راه اندازی شده و اتوبوس های برون شهری برای انتقال زائران در …

به گزارش بولتن نیوز، سردار تقی مهری عصر جمعه در مرز مهران اظهار داشت: ترمینال موقت مسفربری برای کاهش حجم بار ترافیکی در محور ارتباطی مهران – ایلام راه اندازی شده است.

وی گفت: این ترمینال در محور دهلران به شهرک اسلامیه مهران راه اندازی شده و اتوبوس های برون شهری برای انتقال زائران در این پایانه مستقر شده اند.

سردار مهری با اشاره به اینکه این اقدام برای کاهش بار ترافیکی محور ارتباطی مهران ایلام انجام شده است، افزود: زائران از پایانه مرزی به این ترمینال منتقل شده و در آنجا بوسیله اتوبوس های برون شهری به شهرها و استانهای خود منتقل می شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: با راه اندازی این پایانه مسافری موقت، شاهد کاهش حجم بار ترافیکی در محور مهران ایلام بوده ایم.

وی از وضعیت عادی تردد زائران در مرز بین المللی مهران خبرداد و گفت: امشب نیز شاهد موج جدید بازگشت زائران از این مرز به کشور خواهیم بود که با توجه به امکانات فراهم شده خوشبختانه هیچ گونه مشکلی برای ورود زائران وجود ندارد.

سردار مهری از رانندگان و زائران خواست از شتاب و عجله بپرهیزند و با آرامش و صبر رانندگی کنند.

از چهار روزگذشته تا صبح امروز ۷۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز بین المللی مهران به کشور بازگشته اند.
منبع: خبرگزاری مهر
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا