تروریستِ پرورش یافته استکبار در لباس دین به جان مسلمین افتاده است

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت دهه آخر ماه صفر و تسلیت ایام اربعین حسینی به اهمیت زیارت قبور ائمه اطهار به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: زیارت بارگاه حضرت امام حسین (ع) باعث …

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت دهه آخر ماه صفر و تسلیت ایام اربعین حسینی به اهمیت زیارت قبور ائمه اطهار به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: زیارت بارگاه حضرت امام حسین (ع) باعث شفاعت در قیامت ، بخشش گناهان و توسعه رزق و روزی می شود.

سلیمانی به حضور میلیونی زوار پیاده اربعین در کربلا اشاره کرد و بیان داشت: افتخار مسلمانان است که بیش از ۲۶میلیون زائر از سراسر دنیا با عقاید و مذاهب مختلف قبر حضرت سیدالشهدا (ع) را در روز اربعین زیارت و برای شهدای دشت کربلا سوگواری کردند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل نامه بلند پایه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا پرداخت و افزود: بیش از ۶۰رسانه خبری دنیا اعم از دوست ، دشمن و بی تفاوت، این نامه را در صدر اخبار خود قرار داند.

وی با بیان اینکه محور اصلی نامه مقام معظم رهبری توصیه به جوانان غربی است خاطر نشان کرد: جوانان اروپایی و غربی با بررسی بی واسطه اسلام ناب محمدی (ص) به تحلیل و تفکر در مورد دین اسلام بپردازند.

سلیمانی با تبیین محورهای دیگری از نامه مقامم معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این نامه تروریست را درد مشترک دنیای اسلام و غرب عنوان کرده اند که این تروریست توسط آمریکا و صهیونیسم و حامیانشان به وجود آمده است.

امام جمعه بافق افزود: امروز تروریست پرورش یافته استکبار و آمریکا، در لباس دین به جان مسلمانان افتاده است و با حمایت آنان دست به هر جنایتی در کشورهای مسلمانی چون عراق ، فلسطین ، یمن و … می زند.

وی همچنین به جنایات تروریست در ترورهای اخیر پاریس اشاره کرد و بیان داشت : جوانان غربی بدانند و بررسی کنند که این تروریست ها از کجا تأمین می شوند و توسط چه کسانی اسحله و مهمات در اختیار آنان گذاشته شده است .

سلیمانی با بیان اینکه رویکرد نامه مقام معظم رهبری به جای حاکمیت، بیشتر مردم و نسل جوان غرب است عنوان کرد: نسل جوان بیشتر خواهان عدالت هستند و توانایی تفخص و تفکر را دارند و برای همین است که مقام معظم رهبری در مقابل جوانان این موضوعات را مطرح کردند.

امام جمعه بافق به درایت و آینده نگری مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و این نامه را اوج دیپلماسی مردمی آن معظم له دانست .

خطیب جمعه بافق در ادامه سخنان خود با گرامیداشت ۱۶آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامیداشت و به تحلیل اتفاقات این روز پرداخت و گفت: روز دانشجو روز ظلم ستیزی و خنثی نمودن جنایات آمریکا و استکبار در کشور است .

گرامیداشت هفته وقف و تأکید بر ضرورت توجه همگان به این سنت جاویدان و ماندگار برای رفع محرومیت ها در جامعه ، تقدیر و تشکر از عوامل امنیتی و انتظامی و نیروهای نظامی کشور ایران و عراق جهت ت

تأمین امنیت و نظم زائران پیاده اربعین در ورود و خروج از مرزهای ایران و عراق و … از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا