نقشه Uber ماشین‌ها را بر حسب رنگ جدا می‌کند

به گزارش موبنا، این شرکت در ابزار موبایلی خود دایره‌های رنگی را برای رانندگان نمایان می‌کند. هر یک از این دایره‌ها رنگ‌های متفاوتی دارند و افراد به کمک آن می‌توانند آسان‌تر از قبل مسیرهای خود را شناسایی کنند. بر این اساس کاربرانی که از ابزار مسیریاب Uber استفاده می‌کنند هم‌اکنون می‌توانند دایره‌های رنگی، نقشه الکترونیکی، …

به گزارش موبنا، این شرکت در ابزار موبایلی خود دایره‌های رنگی را برای رانندگان نمایان می‌کند. هر یک از این دایره‌ها رنگ‌های متفاوتی دارند و افراد به کمک آن می‌توانند آسان‌تر از قبل مسیرهای خود را شناسایی کنند.

بر این اساس کاربرانی که از ابزار مسیریاب Uber استفاده می‌کنند هم‌اکنون می‌توانند دایره‌های رنگی، نقشه الکترونیکی، مدل‌های پیش‌فرض و شماره‌های برچسب‌گذاری شده را مورد اسفاده قرار دهند.

این دایره‌های رنگی بر حسب رنگ اتومبیل‌ها نمایان می‌شود و از این طریق افراد می‌توانند بهتر از قبل از ابزار موبایلی استفاده کنند. با این دایره‌ها، اگر راننده اتومبیل خود را در یک پارکینگ شلوغ پارک کرده باشد به راحتی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمین محل آن را شناسایی کند.

این قابلیت جدید مبتنی بر مدل اتومبیل، نام شرکت سازنده و رنگ آن عمل می‌کند. البته شرکت Uber اعلام کرد برای اتومبیل‌های هم‌شکل و هم‌رنگ هم چاره‌ای اندیشیده و آنها را نیز از یکدیگر متمایز می‌کند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا