کاربران سازمانی این گوشی ژاپنی جدید را خریداری کنند

به گزارش موبنا، این شرکت همزمان با معرفی گوشی هوشمند جدید خود سری محصولات Eluga برد تا کاربران این کشور را به سمت محصولات خود تشویق کند. این گوشی هوشمند جدید Eluga Mark نام دارد که به صورت ویژه برای کاربران سازمانی ساخته شده است و از سیستم مدیریت موبایلی سازمانی (EMM) و پلتفرم Android …

به گزارش موبنا، این شرکت همزمان با معرفی گوشی هوشمند جدید خود سری محصولات Eluga برد تا کاربران این کشور را به سمت محصولات خود تشویق کند.

این گوشی هوشمند جدید Eluga Mark نام دارد که به صورت ویژه برای کاربران سازمانی ساخته شده است و از سیستم مدیریت موبایلی سازمانی (EMM) و پلتفرم Android for Work پشتیبانی می‌کند.

برای این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 615 در نظر گرفته شده است و نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

این گوشی ژاپنی همراه با دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود و دوربین دیجیتالی اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را هم در خد جا داده است.

این گوشی هوشمند که سیستم ایمنی ویژه برای آن در نظر گرفته شده است تا اطلاعات سازمانی داخل آن محفوظ بماند، ۱۸۰ دلار قیمت دارد و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های طلایی و خاکستری خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا