کنسول بازی Wii هنوز شکست نخورده است

به گزارش موبنا، او سال گذشته اعلام کرده بود که شکست کنسول بازی Wii U در بازار جهانی را پیش‌بینی می‌کند. ولی در مصاحبه جدید گفت که در این زمینه نقل قول نابه‌جا صورت گرفته است و این کنسول بازی می‌تواند پیروز عرصه رقابتی باشد. او در این خصوص گفت: «گزارشگر سایت خبری Nikkei از …

به گزارش موبنا، او سال گذشته اعلام کرده بود که شکست کنسول بازی Wii U در بازار جهانی را پیش‌بینی می‌کند. ولی در مصاحبه جدید گفت که در این زمینه نقل قول نابه‌جا صورت گرفته است و این کنسول بازی می‌تواند پیروز عرصه رقابتی باشد.

او در این خصوص گفت: «گزارشگر سایت خبری Nikkei از من سوال کرد: در این دوره زمانی دو کنسول بازی Wii U و Wii در بازار فروخته نمی‌شوند. دلیل این مسئله چیست؟ من به او پاسخ دادم تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از کنسول بازی Wii در بازار جهانی فروخته شده است و بر این اساس بسیاری از کارشناسان وضعیت این دستگاه را موفق ارزیابی می‌کنند. کنسول Wii U هم در بازار موفق است. البته با توجه به موفقیت‌های محصولات دو شرکت مایکروسافت و سونی، ممکن است این کنسول بازی در آینده فروش مناسبی نداشته باشد. این پاسخی بود که من به خبرگزاری دادم و البته هرگز اعلام نکردم که این کنسول بازی با شکست مواجه می‌شود و از بازار جهانی بیرون می‌رود».

البته با همه این توضیحات، مدیرعامل شرکت نینتندو اعتراف کرد که به دلیل عدم به‌روزرسانی، کنسول بازی اصلی آنها موسوم به Wii محبوبیت خود را در بازار جهانی از دست داده است و محصولات رقیب یعنی Xbox One مایکروسافت و PlayStation 4 سونی سهم آن را در اختیار گرفته‌اند.

مدیرعامل نینتندو اعتراف کرد که اگر قرار باشد کنسول بازی Wii U به حیات خود ادامه دهد، نیازمند حمایت‌های بیشتری است و اگر قرار باشد شرایط به همین صورت دنبال شود، این دستگاه شکست می‌خورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا