فتوای جدید داعش برای مسلمانان فرانسوی

به گزارش «شیعه نیوز»، مجله فرانسوی زبان داعش در جهت رواج پروپاگاندای این گروه تروریستی با انتشار جدیدترین فتوای صادر شده از سوی این گروه، از مسلمانان خواست تا اساتید سکولار مدارس و دانشگاه ها را به قتل برسانند! در پیام امروز (پنجشنبه) این مجله آمده است که خانواده های مسلمان باید فرزندانشان را از …

به گزارش «شیعه نیوز»، مجله فرانسوی زبان داعش در جهت رواج پروپاگاندای این گروه تروریستی با انتشار جدیدترین فتوای صادر شده از سوی این گروه، از مسلمانان خواست تا اساتید سکولار مدارس و دانشگاه ها را به قتل برسانند!

در پیام امروز (پنجشنبه) این مجله آمده است که خانواده های مسلمان باید فرزندانشان را از مدارس و دانشگاه ها بیرون آورده و معلمین و اساتیدی را که اصول سکولاریسم را تدریس می کنند؛ بکُشند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک (sputniknews) جدیدترین شماره مجله دارالاسلام که متعلق به گروه تروریستی تکفیری داعش و با هدف جذب و استخدام افراطیون فرانسوی می باشد، تحت عنوان “فرانسه به زانو درآمد” منتشر شد.

در این مجله با تمجید و بزرگداشت حملات تروریستی به پاریس آمده است: «فرانسه در مدارسش ارزش های جمهوری خواهانه را تدریس می کند ولی این ارزش ها چیزی جز شبکه ای از دروغ و کفر نیست.»

لازم به ذکر است پس از حمله داعش به دفتر تحریریه نشریه مستهجن شارلی ابدو که منجر به هلاکت بیش از ده نفر از کاریکاتوریست های موهن به ارزش های دینی شد؛ دولت فرانسه دستور داد تا اصول سکولاریسم و بی دینی در مدارس این کشور تدریس شود.
منبع:جام نیوز
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا