اقدامات خوبی را در امامزادگان و بقاع متبرکه استان انجام شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز (۱۱آذر) در بازدید از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ضمن تشکر از زحمات مسئولان و کارکنان این نهاد اظهار داشت: در زمینه امامزادگان در استان در چند سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده است که امروز ما شاهد …

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز (۱۱آذر) در بازدید از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ضمن تشکر از زحمات مسئولان و کارکنان این نهاد اظهار داشت: در زمینه امامزادگان در استان در چند سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده است که امروز ما شاهد حضور جمعیت بیشتری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان هستیم.

وی با بیان اینکه اوقاف در ایام اربعین برنامه های خوبی در بقاع متبرکه اجرا کرد، گفت: این برنامه های مذهبی که با همکاری بسیج انجام شده است علاوه بر مذهبی بودن و معنویت پیام های سیاسی خوبی هم داشت که جای تشکر دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به حال و هوای این روزهای کربلا و نجف و حضور زائران ایرانی در این مراسمات، افزود: امام حسین(علیه السلام) حلقه وصل شیعه و سنی است و این وحدت مسلمان می تواند وهابیت را نابود کند.

حجت الاسلام عبادی گفت: در حال حاضر در عراق در یک طرف داعشی حضور دارد که سعی دارد با رفتار خود اسلامی آمریکایی را به جهان نشان دهد و در طرف دیگر شیعیان و عاشقان امام حسین(علیه السلام)هستند که حاضرند در راه امام حسین(علیه السلام) تمام زندگی خود را فدا کنند.

حجت الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم در این بازدید با بیان اینکه هیچ پولی از موقوفات استان به خارج از استان نمی رود، گفت: الان با اقداماتی که در زمینه اعتمادسازی انجام شده بیش از ۴۸۰ وقف جدید داشته ایم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات فرهنگی انجام شده توسط اداره کل اوقاف، ادامه داد: در زمینه برگزاری کلاس های حفظ قرآن کریم جزو اولین استانهایی بودیم که لیست کلاسی های ما کامل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور پرشور جوانان را در زمینه حفظ قرآن کریم شاهد بودیم، افزود: همچنین ۳۰۰ نفر از حافظان قرآن را برای آموزش و دوره تخصصی به قم اعزام کردیم.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا